اخبار داغ

رئیس بسیج مستضعفین کشور:

جوانان بسیجی، نگین انگشتری جمهوری اسلامی ایران هستند/ آمادگی گسترده بسیج برای همراهی دولت در حل مشکلات کشور

جوانان بسیجی، نگین انگشتری جمهوری اسلامی ایران هستند/ آمادگی گسترده بسیج برای همراهی دولت در حل مشکلات کشور
غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه جوانان بسیجی، نگین انگشتری جمهوری اسلامی ایران هستند گفت: بسیج در دل جامعه رشد کرده و هیچگاه فاصله ای میان مردم و بسیج وجود نخواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس بسیج مستضعفین کشور در گفت و گو با خبرنگار مرآت، با اشاره به رشد بسیج در میان جامعه گفت: بسیج یک تشکیلات برآمده در دل مردم است و بر خلاف تلاش دشمن که میخواهد میان مردم و بسیج خط بکشد، هیچ فاصله ای میان مردم و بسیج وجود ندارد و به فرموده مقام معظم رهبری وقتی صحبت از حضور بسیج در میدان می کنیم، یعنی حضور ملت ایران.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , مرآت,

رئیس بسیج مستضعفین کشور با اشاره به حضور مردم در قالب بسیج خاطر نشان کرد: برخی از مردم جامعه آمادگی بیشتری برای خدمت رسانی به افراد دیگر جامعه را دارند و با حضور در تشکیلات بسیج پیش قراول می شوند و این به معنای نقش آفرین نبودن سایر افراد جامعه نیست.

,

سلیمانی با بیان اینکه همه ملت ایران بسیجی هستند عنوان کرد: افراد مختلف جامعه بر اساس ظرفیتی که دارند و بر اساس میدانی که فراهم می شود در تشکیلات مشخصی مانند بسیج نقش آفرینی می کنند.

,

وی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران می دانند که تمام مردم ایران اسلامی بسیجی هستند و بعنوان یک حامی در کنار جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و مقاومت این ملت در برابر دشمنان در دهه های مختلف گویای این مطلب است.

,

رئیس بسیج مستضعفین کشور با اشاره به رویش نسل های جدید انقلاب تصریح کرد: ما در دوران دفاع مقدس قرار نداریم که جوانان در کوره های دفاع مقدس ساخته شوند و این رویش هایی که در جامعه وجود دارد در ذیل راهبرد مقاومت مردم ما جوانان خود را تریبت کردند.

,

سلیمانی یادآور شد: ملت ایران نسلی هوشمند، باهوش و با برنامه برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تربیت کرده اند و در میان ملت ایران متجلی است و این جوانان نگین انگشتری ملت ایران هستند و بر این اساس به هیچ عنوان هیچ فاصله ای میان مردم و بسیج اتفاق نخواهد افتاد.

,

رئیس بسیج مستضعفین کشور در پاسخ به سوال خبرنگار مرآت درباره همراهی بسیج با دولت برای حل مشکلات پیش رو گفت: دولت برای همراهی گسترده بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب و حل مشکلات اعلام آمادگی کرده و بسیج نیز در جهت حل مسائل کشور نقش های مردم پایه ای را ایفا خواهد کرد.

,

وی افزود: جلسات متعدد و تفاهم نامه های مختلفی میان دولت و بسیج شکل گرفته و در زمان قرارگیری بسیج در ریل اجرائی، این موضوعات از طریق رسانه ها به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

,

سلیمانی در پیامی به مردم سمنان گفت: استان سمنان مانند گذشته یکی از استان های پیشرو در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در ابعاد مختلف فرهنگی و ارزشی، نقش آفرینی های مردم پایه، انضباط و سخت گوشی، اقتصاد مقاومتی، علم و فناوری و امنیت مردم پایه است.

,

وی تاکید کرد: در میان تمام پیشرفت ها خلا هایی هم در بخش های مختلف مانند کشاورزی با توجه به وضعیت نزولات آسمانی و صنعت وجود دارد که با تمسک به اندیشه مقام  معظم رهبری، تلاش، اتکا به ظرفیت داخلی و هم افزایی این مشکلات به زودی مرتفع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه