اخبار داغ

استاندار هرمزگان:

۱۹پیمانکار در شش منطقه زلزله‌زده مشغول به کار هستند/ صدور پروانه ساخت منازل آسیب‌دیده در زلزله هرمزگان رایگان شد

۱۹پیمانکار در شش منطقه زلزله‌زده مشغول به کار هستند/ صدور پروانه ساخت منازل آسیب‌دیده در زلزله هرمزگان رایگان شد
دوستی گفت: تا کنون دوهزار و ۲۰۸واحد احداثی و ۸۰۰ واحد تعمیری کارشناسی و اطلاعات خانوارها در سیستم ثبت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی دوستی، استاندار هرمزگان در گفت‌وگو با هرمز اظهار کرد: تا کنون دوهزار و ۲۰۸واحد احداثی و ۸۰۰ واحد تعمیری کارشناسی و اطلاعات خانوارها در سیستم ثبت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: برخی از منازل روستاهای سیاهو نیز در اثر وقوع زلزله دچار آسیب شده است که شهروندان نباید در این خصوص نگرانی داشته باشند و کار جمع آوری اطلاعات و بررسی منازل آسیب دیده تا اخرین مورد ادامه خواهد داشت.

,

استاندار هرمزگان با بیان اینکه هم اکنون ۱۹ پیمانکار در شش منطقه به صورت همزمان مشغول به کار هستند، اضافه کرد: به منظور تسهیل خدمات دهی به روستائیان و برای پیشگیری از تردد مردم به مرکز استان برای تشکیل پرونده، سرتیم های بنیاد مسکن در دهیاری های روستاهایی که به دفاتر پیشخوان دسترسی ندارند، مستقر و پرونده متقاضیان دریافت تسهیلات را تشکیل می دهند.

,

دوستی خاطرنشان کرد: تمامی دهیاری ها و شهرداری‌ها مکلف هستند در مناطق متأثر از زلزله، پروانه ساخت واحدهای آسیب دیده را بدون دریافت هیچ هزینه ای صادر کنند.

,

استاندار هرمزگان همچنین از الحاق محدوده به شهر فین و روستای رضوان خبر داد و گفت: این محدوده برای ساخت خانه هایی در نظر گرفته شده که در بافت ناکارآمد و یا در مسیر رودخانه های فصلی و مسیل ها قرار گرفته اند.

,

نحوه تأمین آب برخی از روستاهای زلزله‌زده، طرح مطالعه گسل های مناطق زلزله‌زده، پیش بینی راه اندازی ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام پیش ساخته در مناطق و تأمین سوخت تانکرهای آبرسان، از دیگر موضوعات مطرح شده و مورد بررسی در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله زده هرمزگان بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه