اخبار داغ

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ:

تفکر بسیج اکسیر عبور از بحران‌ها است

تفکر بسیج اکسیر عبور از بحران‌ها است
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: تفکر بسیج و روحیه بسیجی اکسیر عبور از مشکلات و تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار حسن حسن‌زاده صبح امروز در جلسه صحن رسمی شورای شهر تهران اظهار کرد: بسیج شجره طبیه‌ و کلید اساسی حل همه مشکلات کشور و جهان اسلام است که امروز همه دنیا برکات و دستاوردهای عظیم آن را در همه عرصه‌ها تائید می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی گفت: در طول تاریخ بسیار کوشیده شده با بروز و ظهور مکاتب مدیریتی شرایطی را فراهم کنند که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها بتوانند جوامع در قبال مشکلات مدیریت جامع و موفق داشته باشند، از این رو مکاتب مدیریتی مختلفی روی کار آمد.
,
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ خاطرنشان کرد: اما هر کدام از این مکاتب دوران درخشش و افولی داشتند، تا اینکه پس از پیروزی انقلاب امام راحل نهاد و مکتب بسیج را بنیان نهاد تا اکسیری برای حل بحران‌ها و حلال مشکلات به بهترین وجه و در کمترین زمان ممکن باشد.
,
 
,
حسن‌زاده تاکید کرد: برخی‌ها به نادرست تصور و القاء کردند که مکتب بسیج مخصوص دوران دفاع مقدس و تنها برای کشور ایران است، حال آنکه امام خمینی (ره) آن را اکسیری اثرگذار برای همه جهان نامید.
,
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره فلسفه و چگونگی تولد بسیج در آذر ماه ۹۸، گفت: معظم‌له در این باره فرمودند منطق بسیج اساسا برای رفع تهدیدها و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها است و اصلا بسیج به این منظور متولد شد.
,
 
,
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: از این‌رو فلسفه وجودی بسیج برای رفع تهدیدها و تبدیل آنها به فرصت‌ها در همه حوزه‌ها، عرصه‌ها و زمان‌ها است، همچنان که تفکر، شیوه‌های مدیریتی و نوع عملکرد بسیج وارداتی نبوده بلکه برگرفته از اندیشه انقلابی و اسلامی است.
,
 
,
حسن‌زاده در بخشد یگری از سخنان خود تصریح کرد: در تهران بزرگ بالغ بر ۲۵۰۰ پایگاه بسیج، ۵ هزار واحد بسیج قشری و ۲۴۰۰ گروه جهادی وجود دارد که همگی بیانگر شبکه بزرگ عظیم فرهنگی و اجتماعی بسیج است.
,
وی تقویت بسیج و تفکر بسیجی را به معنای رفع همه تهدیدات، تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها و رشد، گسترش و توسعه بزرگترین شبکه اجتماعی و فرهنگی برای رسیدن به جامعه و تمدن نوین اسلامی و دور کردن چشم طمع همه بدخواهان از میهن و کشور و انقلاب اسلامی دانست.
,
 
,
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با تاکید بر اینکه امروز تفکر بسیجی در بدنه مدیریتی نظام، دولت و کشور می‌درخشد، افزود: تهران باید به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی و ام‌القری جهان اسلام همچون یک الگو بدرخشد.
,
 
,
حسن‌زاده خاطرنشان کرد: تهران باید شهری بزرگ، سالم، بزرگ، پاک، پرنشاط، پویا و با مدیریت اسلامی و انقلابی در منظر جامعه و جهان اسلام بدرخشد و طعم شیرین مدیریت انقلابی، اسلامی و جهادی را همه مردم جهان بچشاند.
,
 
,
وی بیان کرد: توجه به روح و باطن شهر با محوریت فعالیت‌های فرهنگی، توزیع عادلانه خدمات شهری و اجتماعی، ارتقاء و تحول شیوه‌های مربوط به روابط انسانی در تعامل با مردم با هدف ارائه خدمات بی‌منت، به‌هنگام و ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان باید در تهران مورد توجه قرار گیرد.
,
 
,
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ اظهار کرد: بسیج قادر به ایفای نقش و همکاری در حوزه‌های مختلفی مانند احیاء و افزایش اعتماد مردم به مدیریت وحدت بخش، تقویت شاخصه‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی، ارتقاء سطح سرمایه اجتماعی برای رفع محرومیت‌ها، توجه ویژه به ورزش همگانی و سلامت جسم و روح شهروندان و پیاده سازی طرح محله اسلامی برای بسترسازی رسیدن به جامعه اسلامی در کلانشهر تهران است.
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه