اخبار داغ

در گفت‌وگو با ائمه جمعه شیعه و سنی کیش مطرح شد؛

بسیج در جنگ، سازندگی و همه میدان‌های سخت خوب می‌درخشد

بسیج در جنگ، سازندگی و همه میدان‌های سخت خوب می‌درخشد
ائمه جمعه شیعه و سنی کیش با تاکید بر اینکه بسیج در جنگ، سازندگی و همه میدان های سخت درخشید، گفتند: بسیج مردمی‌ترین نیروی مقاومت در جهان است و باید تلاش کرد این شجره طیبه که اصل و ریشه آن در ایران اسلامی و شاخ و برگ آن در همه جهان سایه افکنده است هر روز محکم تر از گذشته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه شیعه و سنی کیش با تاکید بر اینکه بسیج در جنگ، سازندگی و همه میدان های سخت درخشید، گفتند: بسیج مردمی‌ترین نیروی مقاومت در جهان است و باید تلاش کرد این شجره طیبه که اصل و ریشه آن در ایران اسلامی و شاخ و برگ آن در همه جهان سایه افکنده است هر روز محکم تر از گذشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

, ,

بسیج در جنگ، سازندگی و همه میدان های سخت درخشید

, بسیج در جنگ، سازندگی و همه میدان های سخت درخشید,

شیخ یعقوب شمس، امام جمعه اهل سنت کیش با اشاره به به تهدیدات و توطئه های داخلی و خارجی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: فرمان تشکیل بسیج با سازماندهی نیروهای مردمی برای مقابله با هر گونه تهدیدات داخلی و خارجی احتمالی را سوی دشمنان را یک حرکت هوشمندانه از سوی امام راحل(ره) برشمرد.

,

وی افزود: بسیج در همه عرصه ها پس از پیروزی انقلاب در صحنه حضور داشت؛ به ویژه در دفاع مقدس و سازندگی پس از جنگ تحمیلی به خوبی درخشید .

,

شمس با تاکید بر اینکه در زمانی که مرزها ناامن شده و یا کشور مورد تهدید قرار بگیرد بسیج اولین نهادی است که در میدان حضور می یابد، افزود: در بروز بلایای طبیعی مانند زلزله و سیل و همچنین شیوع بیماری کرونا هم بسیج مانند همیشه در میدان حضور یافت برای همین باید بسیجیان قدر خود را بدانند  و خود را با افتخار بسیجی می دانم.

,

وی با اشاره به فعالیت های مردمی و فراجناحی بسیج و حضور در تمامی عرصه ها و میدان های سخت جنگ نرم و سخت و تامین امنیت کشور و مرزهای جمهوری اسلامی با بهره گیری از ظرفیت های مردمی خاطر نشان کرد: آنچه بسیج را محبوب مردم ساخته ارائه خدمت به مردم بدون جهت گیری های سیاسی است.

,

, ,

ارتباط ناگسستنی بسیج با عرصه های اجتماعی و فرهنگی

, ارتباط ناگسستنی بسیج با عرصه های اجتماعی و فرهنگی,

حجت الاسلام حسن‌زاده، امام جمعه جزیره کیش اظهار کرد: با توجه به ابلاغ گام دوم انقلاب و اهمیت تحقق این چشم انداز باید تلاش های همه حوزه ها مخصوصا بسیج متناسب با این گام باشد و بر اساس رهنمودهایی که رهبر معظم انقلاب تبیین کرده سهم خود را ایفا کنند.

,

وی اضافه کرد: طبق تاکیدات رهبری بسیج مردمی‌ترین نیروی مقاومت در جهان است و باید تلاش کرد این شجره طیبه که اصل و ریشه آن در ایران اسلامی و شاخ و برگ آن در همه جهان سایه افکنده است هر روز محکم تر از گذشته شود.

,

امام جمعه کیش افزود: برای شکوفایی بسیج در سراسر جهان باید تلاش های خودمان را نباید محدود به جغرافیای مشخص کنیم و بلکه با تفکری جهانی در راستای زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت (عج) اقدام کنیم.

,

وی با اشاره به ارتباط ناگسستنی بسیج با عرصه های اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: این نیروی مردم در وسط حوزه فرهنگ قرار گرفته و انتظار می رود در راستای اصلاح رفتارهای هنجار شکن و ضد فرهنگی اقدامات بیشتری نسبت به گذشته در کشور و جزیره کیش انجام از سوی بسیج انجام شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه