اخبار داغ

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان مطرح کرد؛

برگزاری اجلاسیه استانی نماز در هفته جاری با حضور قرائتی/ کاهش معضلات اجتماعی با اهمیت دادن به معنویات

برگزاری اجلاسیه استانی نماز در هفته جاری با حضور قرائتی/ کاهش معضلات اجتماعی با اهمیت دادن به معنویات
رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان با بیان اینکه هر ساله مهمان کشوری در این برنامه حضور خواهد داشت، گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته حجت الاسلام قرائتی مهمان ویژه برنامه ما خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان در گفنگو با خبرنگار مرآت، در خصوص برگزاری اجلاسیه نماز استان سمنان، گفت: سالانه با برگزاری اجلاسیه نماز از چهره های برتر نماز، دبیران و مدیران ستاد های نماز وبرخی از رتبه های برتر نماز تجلیل به عمل می آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شمس الدین با اشاره به اینکه این برنامه در سال یک مرتبه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: امسال نیز قرار است از برترین ها عرصه نماز تجلیل به عمل بیاوریم این برنامه امسال با توجه به قرار گیری در هفته بسیج با همکاری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار خواهد شد.

,

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان با بیان اینکه هر ساله مهمان کشوری در این برنامه حضور خواهد داشت، تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته حجت الاسلام قرائتی مهمان ویژه برنامه ما خواهند بود.

,

وی با اشاره به اینکه این اجلاسیه 4 آذرماه ساعت 9 صبح برگزار می شود، افزود: این اجلاسیه در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضور برترین های نماز استان برگزار خواهد شد.

,

شمس الدین با اشاره به اینکه این اجلاسیه از اهمیت بالای برخوردار است، تشریح کرد: با توجه به اقداماتی که در این عرصه انجام می شود نیاز است که زحمات این افراد در یک جایی دیده شود و باید بزرگان شهر از این اقدامات با خبر شوند.

,

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان با بیان اینکه بهترین اقدام ما در برابر اقدامات دشمنان اقامه دین است، خاطر نشان کرد: خداوندی که ما را خلق کرده است گفته است که نماز بخوانید که با خواندن نماز به رستگار می رسید پس قطعا بهترین راهکار در برابر هجمه های دشمن اقامه نماز است.

,

وی با اشاره به اینکه در مناطقی که در آن به نماز و معنویات اهمیت داده شده است مشکلات اجتماعی دیده نمی شود، بیان کرد: آمار های رسمی اعلام کرده است که در ایام محرم و رمضان مشکلات اجتماعی به شدت کاهش پیدا می کند.

,

شمس الدین با بیان اینکه اگر نمایه های دینی را رشد دهیم دیگر مشکل اجتماعی نخواهیم داشت، تصریح کرد: به هر اندازه که معنویت بالا برود مشکلات اجتماعی کم می شود به همین اندازه اگر معنویات کم شود مشکلات دوبرابر می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه