اخبار داغ

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد:

ری؛ کانون انباشت نخاله‌های ساختمانی تهران/چرا نخاله‌ها به آرادکوه نمی‌رود؟

ری؛ کانون انباشت نخاله‌های ساختمانی تهران/چرا نخاله‌ها به آرادکوه نمی‌رود؟
عضو شورای شهر تهران گفت: اراضی جنوب تهران به ویژه شهرستان ری به کانونی برای انباشت و تجمیع نخاله‌های ساختمانی تبدیل شده‌ و با وجود رایگان خدمات، نخاله‌ها به آرادکوه نمی‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سید احمد علوی صبح امروز در جلسه صجن رسمی شورای شهر تهران اظهار کرد: بررسی موضوع تخلیه نخاله‌های ساختمانی در جنوب و شرق تهران به ویژه اراضی شهرستان ری، در دستور کار شهرداری تهران قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی گفت: در حالی گفته می‌شد دلیل تخلیه نخاله‌های ساختمانی در زمین‌های جنوب به دلیل اخذ مبالغ و هزار تومانی از هر خودرو در ازای تخلیه نخاله‌ها در سایت زباله آرادکوه است که بر اساس تحقیقات صورت گرفته در این سایت از هر خودرو مبلغ حداقلی ۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ تومان دریافت می‌شود.
,
 
,
عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: از سویی به ازای تخلیه نخاله‌های ساختمانی در جاجرود و آبعلی هیچ مبلغی دریافت نمی‌شود، بنابراین سازمان خدمات شهری شهرداری تهران باید در خصوص چرایی تخلیه نخاله‌ها در اراضی جنوب و شرق شهر تحقیق و بررسی کند.
,
 
,
علوی تاکید کرد: متاسفانه تخلیه نخاله‌های ساختمانی در اراضی بی‌دفاع و حاشیه‌ای به ویژه در شهرری به غلط به پای شهرداری تهران نوشته می‌شود، در حالیکه اینگونه نیست.
,
وی خواستار علت‌یابی در این باره شد و افزود: در شرایطی که سایت‌های زباله مبلغی بابت تخلیه نخاله‌ها دریافت نمی‌کنند؛ نباید اجازه داد خودروهای حامل این نخاله‌ها آن‌ها را در اراضی رها کرده و چهره و سیمای شهر را بر هم زده و آلودگی ایجاد کنند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه