اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع):

بسیج الگویی جهانی‌ است/ پایه‌گذاری بسیج مستضعفین برای تداوم راه انقلاب اسلامی

بسیج الگویی جهانی‌ است/ پایه‌گذاری بسیج مستضعفین برای تداوم راه انقلاب اسلامی
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بسیجیان بسیج مستضعفین در همه اقشار مختلف به‌صورت گمنام و با نامداری در تلاش هستند، بسیج یک الگوی جهانی است و تمام دنیا از بسیج الگو می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم آزادسازی تعدادی از زندانیان معسر اظهار کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد برخی از خانواده‌های معسیرین گرفتار در زندان مشکلات متعددی داشته و تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند، همچنین در این زمینه لازم بود افرادی که بیشتر نیاز دارند آزاد شوند.
 
وی با بیان اینکه 42 سال پیش با صدور فرمانی از سوی امام راحل بسیج مستضعفین تشکیل شد تاکید کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس، تامین امنیت پایدار، دفاع از حرم آل‌الله و در ماموریت‌های مختلف اعم از سازندگی، محرومیت‌زدایی، مباحث فرهنگی، اقتتصادی، اجتماعی، مقابله و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، علمی و پژوهشی و... خوش درخشید.
 
اکبری اضافه کرد: بسیجیان بسیج مستضعفین در همه اقشار مختلف به‌صورت گمنام و با نامداری در تلاش هستند و بسیج یک الگوی جهانی است، تمام دنیا از بسیج الگو می‌گیرد.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری یادآور شد: امروز ما مدیون رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌ها رزمندگان در دوران مختلف خصوصا دفاع مقدس و کمک خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) و توجه ویژه به امر ولی زمان امام راحل و بعدها مقام معظم رهبری هستیم چراکه هر جا ولی‌امر مسلمین پشتیبانی کردند و ما به اوامرشان گوش دادیم پیروز شدیم.
 
وی آزادسازی زندانیان توسط سپاه را ازجمله برنامه‌های هفته بسیج عنوان و بیان داشت: در این برنامه تعدادی از زندانیان با همکاری سپاه، ریاست دادگستری، دادستان و اداره زندان‌ها و خیرین آزاد می‌شوند.
 
سردار اکبری ادامه داد: عملکرد بسیج در عرصه‌های مختلف دفاعی و امنیتی بر کسی پوشیده نیست، افتخار ما هشت سال دفاع مقدس ما است که بسیج با حضور خود سرنوشت صحنه‌های جنگ و جبهه را عوض کرد، بسیج در دفاع مقدس هزاران شهید تقدیم کرد.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری افزود: بسیج یک گردان نیست بلکه همه اقشار بسیج را شامل می‌شود، 22 قشر بسیج در این استان فعال است و 36 هزار شهید دانش‌آموز، بیش از 4 هزار شهید فرهنگی، شهدای کارمندی، شهدای کارگری، شهدای دانشجویی همگی از برکات بسیجی است که امام راحل برای تداوم راه انقلاب اسلامی پایه‌گذاری کرد.
 
وی گفت: بعد از 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در گام اول انقلاب قدم‌های مستحکمی برداشته شد و قدرتمندانه ورود کردیم به گام دوم انقلاب.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) در ابعاد مختلف دفاعی و امنیتی با وجود صدها گردان امام حسین(ع)، گردان بیت‌المقدس، گردان امام علی(ع)، گردان کوثر و پایگاه‌ها و نواحی مقاومت بسیج همیشه آماده و پای کار است.
 
وی ادامه داد: بسیجیان در همه عرصه‌ها آماده خدمت‌رسانی هستند و نمونه آن کمک‌های مومنانه بود که طی آن بالغ بر 310 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی مردم جمع‌آوری شد و به دست نیازمندان رسید و یکی از حوزه‌های کمک مومنانه و مواسات همین آزادسازی زندانیان و کمک معیشتی به سایر زندانیان است و ما واسطه بین مردم و نیازمندان هستیم مکه کمک مردم را به دست افراد مورد نمظر می‌رسانیم.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه