اخبار داغ

اطلاعیه کمیته وضعیت بازیکنان در مورد نقل و انتقالات نیم فصل اول

اطلاعیه کمیته وضعیت بازیکنان در مورد نقل و انتقالات نیم فصل اول
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای را در خصوص نقل و انتقالات نیم فصل اول لیگ برتر صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را در خصوص نقل و انتقالات نیم فصل اول ( ۱۴۰۱- ۱۴۰۰) صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مطابق ماده ۴۹ اساسنامه فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان باید بر وضعیت بازیکنان و نقل و انتقالات آن‌ها از حیث انطباق با مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان فیفا و مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال نظارت و وضعیت بازیکنان را برای شرکت در رقابت‌های مختلف فدراسیون فوتبال تعیین کند.

,

بنا به مراتب و با عنایت به اتمام مهلت نقل و انتقالات نیم فصل اول ( ۱۴۰۱- ۱۴۰۰)، تنها بازیکنانی که دارای شرایط مندرج در ماده ۶ مقررات وضعیت و نقل و انتقالات ایران و ماده ۶ مقررات وضعیت و نقل و انتقلات فیفا باشند، می‌توانند قرارداد خود را در سازمان لیگ به ثبت برسانند.

,

به این منظور، باشگاه هایی که خواهان استفاده از شرایط مقرر در ماده ۶ مقررات یاد شده و ثبت قرارداد بازیکن جدید خارج از پنجره نقل و انتقالات باشند، می‌بایست درخواست خود به همراه تمام مستندات را تحویل سازمان لیگ داده تا جهت بررسی و احراز شرایط، انجام استعلام های لازم و اعلام نظر، تحویل کمیته وضعیت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه