اخبار داغ

سه خبر از فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی؛ نواخته شدن زنگ گرامیداشت هفته بسیج در زورخانه های سراسر کشور

علیزاده: هدف ما قهرمانی در میادین بین المللی است/ سوادکوهی: بالاترین امتیاز را در تاریخ برای این تیم در نظر گرفته ایم

علیزاده: هدف ما قهرمانی در میادین بین المللی است/ سوادکوهی: بالاترین امتیاز را در تاریخ برای این تیم در نظر گرفته ایم
مدیر تیم های ملی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی از برگزاری سومین مرحله اردوی تیم ملی به صورت مطلوب و قابل قبول خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی، سومین مرحله اردوی تیم ملی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه 1400 در استان  البرز و با حضور ۱۲ ملی پوش زورخانه ای به همراه ۳ مرشد و ۳ کشتی گیر پهلوانی از استانهای تهران، مازندران، اصفهان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، یزد، قزوین، خراسان جنوبی، همدان، قم و کرمان  جهت اعزام به مسابقات بین المللی پیش رو برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمدشهباز علیزاده مدیر تیم های ملی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی ضمن تبریک ایام گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: از همه دست اندرکاران برگزاری این رویداد ملی اعم از اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، خسروزاده رییس هیئت ورزش های زورخانه ای استان البرز و دیگر اعضای کادر فنی بابت برگزاری یک اردوی آمادگی مطلوب تقدیر و تشکر می کنم.

,

علیزاده در ادامه افزود: به شخصه از اینکه باران چشمه سرپرست فدراسیون در این اردوها حضور یافتند و با ملی پوشان به گفت وگو نشست و از نزدیک با مشکلات و چالش های آنها آشنا شد کمال تشکر را دارم، بی شک این نوع رفتارها نشان از مدیریت خوب ایشان و ترسیم آینده ای بهتر برای این رشته اصیل و ایرانی خواهد بود.

,

مدیر تیم های ملی ورزش های زورخانه ای در پایان خاطرنشان کرد: حضور قهرمانان این رشته ورزشی در ترکیب تیم های ملی و در نتیجه کسب مقام های قهرمانی در رویدادهای بین المللی یکی از بزرگترین اهدافی است که ورزشکاران حرفه ای در این رشته کهن آن را دنبال می کنند. بنابراین همه مسوولین این رشته ورزشی می بایست شرایط را به صورتی در سطح بین المللی مهیا نمایند تا ضمن توسعه و صدور بیش از پیش این ورزش ایرانی در مجامع بین المللی و برنامه ریزی های منسجم، حضور هر ساله قهرمانان و ملی پوشان ورزش زورخانه ای در رقابت ها و رویدادهای بین المللی قطعی باشد.

,

 

,

*سوادکوهی: بالاترین امتیاز را در تاریخ ورزش زورخانه ای برای این تیم در نظر گرفته ایم

روح الله سوادکوهی سرمربی تیم ملی ورز شهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی درباره اردوی تیم ملی اظهار داشت: سومین مرحله اردوی تیم ملی ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی از تاریخ ۲۴ تا امروز ۳۰ آبان ماه 1400 در استان  البرز و با حضور ۱۲ ملی پوش زورخانه ای به همراه ۳ مرشد و ۳ کشتی گیر پهلوانی از استانهای تهران، مازندران، اصفهان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، یزد، قزوین، خراسان جنوبی، همدان، قم و کرمان جهت اعزام به مسابقات بین المللی پیش رو برگزار گردید.

کاپیتان اسبق تیم ملی درباره سطح کیفی اردوی تیم اظهار داشت: این دوره از سطح رضایت بخشی برخوردار بود و تیم ملی بر اساس قوانین بین المللی تمرینات خود را پیگیری کرد . در این اردوی آمادگی در بخش های تیمی زورخانه ای، مهارت های فردی و کشتی پهلوانی تمرینات مناسب را به ملی پوشان حاضر طراحی کرده بودیم. در بحث تیمی زورخانه ای، حرکات اعضای تیم در سطح بالایی برگزار شد، تاجایی که بالاترین امتیاز را در تاریخ ورزش زورخانه ای برای این تیم در نظر گرفته ایم .

سرمربی تیم ملی با اشاره به اینکه از چشمه ها و حرکات بسیار سخت رونمایی می کنیم ، خاطرنشان کرد : در مهارت های فردی همه ورزشکاران بالاترین رکوردهای خود را به ثبت رسانده اند و همگی اعضای تیم در حال آماده سازی کامل هستند تا با تمام توان و قدرت خود در رقابت های جام جهانی، آسیایی و یا رویدادهای بین المللی دیگر که در پیش رو داریم حاضر شوند و با کسب مدال های خوشرنگ طلا پرچم کشورمان را به اهتزاز دربیاورند.

, *سوادکوهی: بالاترین امتیاز را در تاریخ ورزش زورخانه ای برای این تیم در نظر گرفته ایم,
,
,
,
,
,
,

 

,

*رییس انجمن زورخانه ای بسیج کشور: زنگ گرامیداشت هفته بسیج در زورخانه های سراسر کشور نواخته می شود

, *رییس انجمن زورخانه ای بسیج کشور: زنگ گرامیداشت هفته بسیج در زورخانه های سراسر کشور نواخته می شود,

نورالله هدایتی رییس انجمن ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی بسیج کشور از نواختن زنگ گرامیداشت هفته بسیج در زورخانه های سراسر کشور خبر داد. 

,

هدایتی در این باره اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین، انجمن زورخانه ای بسیج کشور ویژه برنامه های مختلفی را در این ایام تدارک دیده است.

,

وی در ادامه افزود: طنین زنگ گرامیداشت هفته بسیج و رزمایش کمک های مومنانه در گود های زورخانه های سراسر کشور و... از برنامه هایی است که این انجمن در جهت ترویج فرهنگ و منش پهلوانی از طریق توسعه همگانی ورزش زورخانه ای در بین بسیجیان  پیگیری خواهد کرد.

,

رییس انجمن زورخانه ای بسیج کشور خاطرنشان کرد: مراسم ویژه ای با همین موضوع فردا دوشنبه یکم آذرماه جاری از ساعت 19 با حضور مسوولین فرهنگی و ورزشی کشور در زورخانه شهید طوقانی واقع در بلوار ارتش، مینی سیتی شهرک محلاتی، میدان شاهد، کانون فرهنگی ورزشی امیر المومنین (ع) برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه