اخبار داغ

در آیین رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «تنها گریه کن» مطرح شد؛

شبکه‌های اجتماعی فرهنگ کتابخوانی را کمرنگ کرده است

شبکه‌های اجتماعی فرهنگ کتابخوانی را کمرنگ کرده است
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: با آمدن شبکه‌های اجتماعی فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی تغییر کرده و بسیار کمرنگ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون؛ آیت الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر کتاب «تنها گریه کن» و نشست بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی که در تالار اشراق زاهدان برگزار شد، بیان کرد: قلمی که برای نگاشتن خاطرات رزمندگان اسلام و حفظ یاد بسیجیان، شهدا، ایثارگران و آزادگان بکار گرفته شده باشد، از ارزش بسیار مضاعف و والایی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
وی افزود: کتاب گنجینه ارزشمند و میراث گران‌بهایی است که نویسندگان متعهد ما آن را ایجاد کرده و در جهت خدمت به رشد علمی و فرهنگی تقدیم جامعه کرده‌اند.

امام جمعه زاهدان ضمن تقدیر از تلاش‌هایی که در راستای رشد علمی و ارتقای فرهنگی جامعه صورت گرفته است، گفت: باید همه دست به دست هم دهیم و برای افزایش کتابخوانی در جامعه که متاسفانه میزان کتابخوانی و فرهنگ آن در جامعه کاهش پیدا کرده تلاش کنیم.

وی اذعان کرد: با آمدن شبکه‌های اجتماعی فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی نیز تغییر کرده و تحت تاثیر قرار گرفته، اگرچه هیچ چیز جای کتاب فیزیکی را نمی‌گیرد، اما متاسفانه این فرهنگ که گذشتگان ما از هر فرصتی برای کتاب‌خواندن استفاده می‌کردند، بسیار کمرنگ شده است.

رونمایی از تقریظ رهبری بر کتاب تنها گریه کن
 
,
,
,
,
,
,
, رونمایی از تقریظ رهبری بر کتاب تنها گریه کن, رونمایی از تقریظ رهبری بر کتاب تنها گریه کن,
,
, ,

گفتنی است؛ در این آیین ضمن رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب "تنها گریه کن" اثر اکرم اسلامی که در انتشارات حماسه یاران منتشر شده، از چند جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس و رونمایی و فعالان این حوزه تجلیل شدند.

انتهای پیام/
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه