اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل:

شهدا نمادهای فرهنگی و خانواده‌های مغزز شهدا سرمایه‌های معنوی ملت ایران هستند

شهدا نمادهای فرهنگی و خانواده‌های مغزز شهدا سرمایه‌های معنوی ملت ایران هستند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل در دیدار با خانواده های شهدای هنرمند اردبیل با بیان اینکه شهدا نمادهای فرهنگی اند، گفت:خانواده‌های مغزز شهدا سرمایه‌های معنوی ملت ایران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ، عبداله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل  پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج به همراه مصطفی قهرمانی مسئول بسیج هنرمندان استان اردبیل با حضور در منزل خانواده های شهید ودود حسینی حداد و مرتضی رستمی یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل در این دیدارها ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج جریان متبلور فرهنگ سازی در ایران است که با انقلاب اسلامی و تحت رهبری معمار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی متجلی شد.

,

وی ضمن تاکید بر جایگاه رفیع شهدا و ایثارگران به عنوان ضامن جاودانگی تفکر انقلابی و تداوم فرهنگ سازی مبتنی بر آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) گفت: شهدا نمادهای فرهنگی و خانواده‌های ایشان سرمایه‌های معنوی ملت ایران هستند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 شهید ودود حسینی حداد

,

شهید ودود حسینی حداد اعتقاد داشت که وظیفه ی همه مردم این است که به سخنان و فرمان امام خمینی (ره) عمل کنیم و براساس دستور امام خمینی(ره) به جبهه رفت.

,

مادرش شهید می گوید: خیلی به ما احترام می گذاشت درپیش ما پاهایش را دراز نمی کرد و با صدای بلند نمی خندید. از سال 56 شب ها برای پخش اعلامیه های انقلابی به همراه دوستانش فعالیت می کرد، یکبار شب مامورین دنبالش کرده بودند هنگام فرار کفشش از پایش درآمده بود و مجبور شده بود که پای برهنه به خانه بیاید.

,

شهید ودود حسینی حداد در دوره ی جوانی به کوهنوردی علاقمند بود و به مطالعه کتاب های شهید مطهری علاقه فراوانی داشت و سرانجام پس از سالها مجاهدت در سال 66 به شهادت رسید.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه