اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در البرز:

عدم وابستگی به جناح‌های سیاسی کلید ماندگاری بسیج است/ رد پای تفکر مقاومت در کشورهای اروپایی مشاهده می‌شود

عدم وابستگی به جناح‌های سیاسی کلید ماندگاری بسیج است/ رد پای تفکر مقاومت در کشورهای اروپایی مشاهده می‌شود
آیت‌الله حسینی همدانی گفت: مسئولیت پذیری آگاهانه، عدم وابستگی به جناح‌های سیاسی و ترویج تفکر انقلابی در بقای بسیج موثر بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، نماینده ولی فقیه در استان البرز طی دیداری با مسئولین سپاه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: امام(ره) با فراست و نور ایمان بسیج را پایه گذاری کرد، آثار و برکات این شجره طیبه که البته از ابتدای خلقت آغاز شد تا قیامت باقی خواهد ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه امام(ره) پدر بسیج در عصر حاضر است، افزود: مجموعه ای که می تواند مفاد گام دوم انقلاب را محقق کند بسیج است، تفکر و فرهنگ بسیج الهی و فراسازمانی خواهد بود، مقاومت به برکت این تفکر توانسته مسائل مختلف را در دنیا مدیریت کند.
,
 
,
وی تفکر بسیجی را تفکر مقاومت همه جانبه در تمامی عرصه ها دانست و اظهار داشت: امروز یمن، لبنان، عراق، سوریه و نیجریه حتی قلب اروپا و آمریکا رد پایی این تفکر مشاهده می شود، تفکر مقاومت باید تبیین شود تا مفهوم گسترده ای که دارد برای عموم روشن شود.
,
 
,
امام جمعه کرج تصریح کرد: بزنگاه تفکر مقاومت الهی و خدامحوری بودن است، این هویت و تفکر که موجب مقاومت اسلامی در جهان شده است به واسطه تحت تعلیم رب بودن آن خواهد بود، امروز در سوریه، لبنان و عراق مصادیق عینی تفکر بسیج را می توان مشاهده کرد.
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه بسیج بدون انحراف از مسیر آبادانی و محرومیت زدایی را انجام می دهد، گفت: ملامت ملامت کنندگان در بسیج تاثیری ندارد و این تفکر راه خود را ادامه می دهد، ریشه ماندگاری و نخ تسبیح تفکر بسیجی به واسطه بعد ایمانی و اعتقادی آن است.
,
,
 
,
امام جمعه کرج راز مانا بودن بسیج را ارتباط و پیوند با سیدالشهدا دانست و برخودار بودن از اخلاق اسلامی، افزود: در چله دوم انقلاب علاوه بر اینکه باید کار فرهنگی انجام داد باید بصیرت و روشن بینی سیاسی و شناخت عمیق دوست از دشمن داشته باشد و آن را مورد توجه قرار دهد.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی استکبار ستیزی، عدم سستی و جلوگیری در حرکت اشتباه، حضور مهربانانه و به موقع در راستای کمک به محرومین را از دیگر رازهای ماندگاری بسیج اعلام کرد و در خاتمه اظهار داشت: مسئولیت پذیری آگاهانه، عدم وابستگی به جناح های سیاسی و ترویج تفکر انقلابی در بقای بسیج موثر بوده است.  
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه