اخبار داغ

سردار حسن زاده در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

برنامه سپاه تهران بزرگ برای حل مشکل محله هرندی

برنامه سپاه تهران بزرگ برای حل مشکل محله هرندی
سردار حسن‌زاده گفت: در پنجم آذر اولین عملیات مشترک و هماهنگ در تمامی عرصه‌ها درمحله هرندی کلید خواهد خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس؛ سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمدرسوالله تهران بزرگ در حاشیه بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بسیج برای رفع تهدید‌ها متولد شد، اظهار داشت: زمانی که تهدیدات کشور ما را دربر گرفته بود، امام (ره) با نگاه الهام‌بخش بسیج را تشکیل دادند و پس از آن تهدیدات یکی پس از دیگری خنثی و تبدیل به فرصت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
 
,
وی ادامه داد: بسیج تجربیات زیادی برای رفع مشکلات و تهدیدات در عرصه‌های نظامی، اجتماعی، فرهنگی و سلامت دارد؛ ظرفیت بسیج یک ظرفیت مردمی است و این اشتباه است که برخی‌ها بسیج را در قالب پایگاه‌ها می‌بینند.
,
 
,
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ با بیان اینکه موتور محرک بسیج مردم هستند، گفت: در موضوع آلودگی هوا نیازمند طرح و اندیشه های جدیدی هستیم.
,
 
,
سردار حسن‌زاده اضافه کرد: در بسیج هیئت‌های اندیشه‌ورز داریم و در گذشته آمادگی خود را برای برطرف کردن آلودگی هوا اعلام کردیم.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: حل مشکلات آلودگی هوا و ترافیک زمان بر خواهد بود و بسیج آماده است در این راستا کمک کند.
,
 
,
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ در خصوص برنامه ‌های سپاه برای حل مشکلات محله شوش، مولوی و هرندی اظهار داشت: چند محله آسیب‌‌دیده داریم؛ در چند وقت گذشته قرارگاهی در بسیج تشکیل شده تا به مشکلات و معضلات شش محله آسیب دیده تهران رسیدگی کنیم.
,
 
,
وی گفت: امروز ما گروه‌های تخصصی جهادی در حوزه عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، سلامت و علمی داریم که با یک برنامه منسجم تمرکز خود را بر این مناطق خواهند گذاشت.
,
 
,
سردار حسن‌زاده گفت: در پنجم آذر اولین عملیات مشترک و هماهنگ در تمامی عرصه‌ها درمحله هرندی کلید خواهد خورد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه