اخبار داغ

مسئول بسیج مهندسین عمران سپاه نینوا گلستان عنوان کرد؛

برداشتن غبار محرومیت از روستاهای گلستان به همت بسیج

برداشتن غبار محرومیت از روستاهای گلستان به همت بسیج
قربانی گفت: مهندسین بسیجی در قالب گروه های جهادی تقسیم بندی می شوند و مناطق محروم و روستایی که خدمات تخصصی حوزه مختلف نیاز دارد اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالقاسم قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما گفت: سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری یکی از اقشار نوپا و البته تخصصی بسیج است که با هدف نقش آفرینی بیشتر بسیجیان در عرصه های عمران و معماری کشور و ارایه کار جهادی در این بخش تأسیس شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

مسئول بسیج مهندسین عمران سپاه نینوا گلستان ادامه داد: سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری یکی از اقشار تخصصی بسیج است که با هدف جذب و سازماندهی مهندسین مرتبط با بخش های عمران، شهرسازی، معماری و دیگر رشته های مرتبط در حال فعالیت است

,

قربانی بیان کرد: در کارگروه ها مشکلات مربوط به حوزه های مربوطه بررسی می شود و ارائه راهکار می شود و این راهکارها به دستگاه اجرایی ابلاغ می شود تا بتوانیم مشکلات در بخش های مختلف را برطرف کنیم.

,

وی افزود: هدف بسیبج مهندسی عمران و معماری این است که در کارگاه تخصصی موضوع تخصصی تر و در هیئت اندیشه ورز به صورت کلی تر به این مسائل پرداخته شود.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از دیگر اهدف تشکیل از بسیج مهندسین و معماری خدمات رسانی به قشر محروم و کم برخوردار است و مهندسین بسیجی در قالب گروه های جهادی تقسیم بندی می شوند و مناطق محروم و روستایی که خدمات تخصصی حوزه مختلف نیاز دارد اعزام می شوند.

,

قربانی متذکر شد: مشکلات زیر ساختی مورد رصد قرار می گیرد و به کمک دستگاه های اجرایی به حل مشکلات و اجرای طرح ها در مناطق محروم و اولویت دار اهتمام داریم.

,

وی یادآور شد: در زمان بحران که مناطق آسیب دیده نیاز به کمک دارند بسیجیان مهندسین و معماری و خدمات رسانی به میدان می آیند.

,

مسئول بسیج مهندسین عمران سپاه نینوا گلستان  به طرح عمران و آبادانی روستاها اشاره کرد و گفت: در این طرح هر کانون ما یک روستای محروم و کم برخوردار را با نظر مسئولان شهرستانی و استانی انتخاب می کنند و با هماهنگی بسیج سازندگی گروه های جهادی را به این روستاها اعزام می کنند.

,

قربانی افزود: در قالب این طرح یک روستای محروم را انتخاب می کنند و هدف ما خدمات رسانی و محرومیت زدایی در این روستاها است و لذا گروه های جهادی تشکیل دادیم که در این روستاها با شورا و دهیار و مردم روستا جلساتی برگزار می کنند و تلاش می کنند که به مشکلات زیرساختی روستا توجه دارند و اولویت بندی می کنند و تلاش می کنند که براساس آن برنامه ریزی کنند و اعتبارات عمرانی را از طریق بسیج و سایر ادارات و جذب خیران جذب و براساس آن اقدام می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه