اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

چتر حمایت مجلس از بسیج گسترده تر می‌شود/ فرهنگ بسیج دشمنان را با شکست متعددی رو به رو کرده است

چتر حمایت مجلس از بسیج گسترده تر می‌شود/ فرهنگ بسیج دشمنان را با شکست متعددی رو به رو کرده است
منتظری گفت: در کمیسیون فرهنگی مجلس با معاون فرهنگی سازمان بسیج و کمیته های آن نشستی برگزار شد تا بتوانیم چتر حمایت‌های خود را از بسیجیان بزرگتر کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا منتظری نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: بسیج یک فرهنگ سعادت آفرین است و تجربه گام نخست انقلاب اسلامی نشان داد که تفکر بسیجی تفکر نجات بخش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس  ادامه داد: مقام معظم رهبری تفکر بسیج را در کشور رمز موفقیت و سربلندی می داند و این تفکر و اندیشه به عنوان یک مدل در دستور کار کشور قرار گرفته و توانست در عرصه های علمی و تخصصی از این تفکر استفاده کنیم که نمونه های درخشان آن را شاهد هستیم.

,

منتظری تاکید کرد: در فرهنگ بسیج کار برای رضای خدا است و خلوص بسیجی یک تفکر به شمار می رود و حضرت امام (ره) با آن جایگاه به صفا بسیجیان غبطه می خورد.

,

وی تاکید کرد: در میدان بودن یکی دیگر از ویژگی بسیجی به شمار می رود و هر جا که نیاز است بسیجیان برای رفع مشکلات اقدام می کند.

,

این مقام مسئول افزود: در همه حوزه ها بسیجیان در میدان هستند، نگاه بسیجیان ولایت محوری است و یکی دیگر از ویژگی بسیجی روحیه جهادی به شمار می رود و اگر در دوران دفاع مقدس بسیج را نداشتیم به این افتخارات با شکوه دست پیدا نمی کردیم.

,

منتظری افزود: این فرهنگ توسط بسیجیان دشمنان را با شکست های متعددی رو به رو کرده و شجاعت و شهامت یکی از ویژگی بسیجیان است و با وجود اینکه اکثر بسیجیان در دفاع مقدس نوجوان و جوان بودند مثل یک سردار عمل کردند و توانستند صحنه های با شکوهی را ایجاد کنند.

,

وی افزود: در کمیسیون فرهنگی مجلس با معاون فرهنگی سازمان بسیج و کمیته های آن نشستی برگزار شد تا بتوانیم چتر حمایت‌های خود را از بسیجیان بزرگتر کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه