اخبار داغ

مسئول بسیج هنرمندان شاهرود:

سلاح هنرمند بسیجی قلم و اندیشه اوست

سلاح هنرمند بسیجی قلم و اندیشه اوست
عباس اعتماد گفت: هنرمندان بسیجی سلاح دوربین، قلم و اندیشه را در جبهه فرهنگی بکار گرفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرآت؛ بسیج هنرمندان تشکلی است که در آن، هنرمندان این مرز و بوم برای انجام خدمت به فرهنگ، هنر و ادب ایران اسلامی (شناخت دقیق و عمیق، غنا بخشیدن به آن، معرفی و شناساندن آن به دیگر فرهنگ ها و ملت ها، و بهره گیری از آن در انتقال معارف و ارزش های اسلامی و حقایق الهی و بشریت) به صورت داوطلبانه گرد هم آمده اند و سعی دارند در این عرصه ، به نیازهای انقلاب و مردم پاسخ گفته و باری از جامعه را در مسیر نیل مقاصد بر دوش کشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , مرآت,

عباس اعتماد در گفتگو با خبرنگار مرآت درباره فعالیت های هنری و فرهنگی بسیج هنرمندان شاهرود گفت‌: از زمانیکه این مجموعه آغاز بکار کرده ، توانستیم بزرگان رشته‌ های مختلف هنری و فرهنگی را گرد هم آوریم که حاصل آن برگزاری رویدادهای بزرگ و متعدد فرهنگی و هنری برای شهرستان شاهرود همراه با استقبال پرشور مردم بوده است.

,

 اعتماد یادآور شد: بسیج هنرمندان برنامه‌های فرهنگی متعددی را با بهره گیری از ظرفیت های هنری و فرهنگی شهرستان برنامه‌ریزی و اجرا کرده است، از جمله آن می توان به نمایش های بزرگ بازخوانی واقعه غدیر، حاج قاسم فرمانده جهانی، اسطوره های گمنام و همچنین اجرای سرودهای مختلف و ... اشاره کرد.

,

وی با گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: هفته بسیج فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب است و هنرمندان شاهرود با تبعیت از منویات رهبر انقلاب همواره در صحنه خدمت رسانی حاضر هستند.

,

اعتماد افزود: هنرمندان بزرگی ما را همراهی می‌کنند و پیوسته به این جمع، هنرمند و بسیجی افزوده می‌شود و ما برای پذیرش تمام هنرمندان آمادگی کامل داریم.

,

وی در پایان اظهار کرد: باتوجه به کرونا و مشکلاتی که در این ۲ سال بوجود آمده است از جمله تعطیلی فرهنگسرا و محدودیت تجمعات اما هنرمندان همچنان پای کار بودند و کارهای شاخصی برای اجرا در سطح شهر داشتیم چرا که با توجه به رسالت بسیج و بسیجی، هرجا که جامعه با بحرانی روبرو شود بی تفاوت نخواهیم بود و با بهره گرفتن از هنرمندان صاحب سبک شهرستان در راه مقابله با تهاجم دشمن و پر کردن خلاء های فرهنگی پیشرو هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه