اخبار داغ

ارتش:

بسیج بازویی توانمند در دفاع از ارزش‌های اسلام عزیز است

بسیج بازویی توانمند در دفاع از ارزش‌های اسلام عزیز است
ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، تأکید کرد: این نهاد مقدس همواره به عنوان بازویی توانمند برای ولایت فقیه و نظام مقدس در دفاع از ارزش‌های اسلام عزیز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی ارتش، اتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج  بیانیه‌ای صادر کرد و این هفته را به بسیجیان سراسر کشور تبریک گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن این بیانیه به شرح زیر است:

,

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

,

پنجم آذر که با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز بسیج نامگذاری شده منشاء شکل‌گیری، ترویج و تعمیق فرهنگ بسیجی و یادآور مجاهدت و ایثار زنان و مردانی است که برای پاسداشت ارزش‌های اسلام عزیز و دفاع از ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف دفاعی، فرهنگی، اعتقادی، سازندگی و دیگر عرصه ها  با تمام وجود وارد میدان مبارزه و جهاد شدند و فرهنگی ناب و ماندگار از اخلاص و فداکاری را به تصویر کشیدند.

,

این روز ارزشمند نماد شکل‌گیری شجره طیبه‌ای است که بر مبنای بصیرت انقلابی، اخلاص و ایثار بنا شده و مرور کارنامه پرافتخار بسیج در اتفاقات مهم و جریان‌ساز ایران اسلامی نشان می‌دهد که نگاه ژرف و دوراندیش معمار کبیر انقلاب (ره) برای تشکیل این نهاد انقلابی و معنوی باعث شده تا انقلاب به پشتوانه این تفکر عظیم در مقابل همه توطئه‌ها و تفکرات شوم دشمنان ایستادگی کند و این نهاد مقدس همواره به عنوان بازویی توانمند برای ولایت فقیه و نظام مقدس‌مان در دفاع از ارزش‌های اسلام عزیز باشد.

,

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن پاسداشت و تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان کشور عزیزمان، یاد و خاطره شهیدان والامقام بسیج را گرامی داشته و اعلام می‌دارد که با همراهی سایر نیروهای مسلح و تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) آماده دفاع از تمامیت ارضی و منافع ایران اسلامی و جانفشانی در راه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه