اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا:

بسیج در هر عرصه‌ای وارد شده پیروز بوده است

بسیج در هر عرصه‌ای وارد شده پیروز بوده است
امیری گفت: بسیج در هر عرصه‌ای وارد شده با تلاش و پشتکار پیروز بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر علی حیدر امیری در گفت‌و‌گو با سفیر افلاک ضمن تبریک هفته بسیج، با اشاره به روز شمار هفته بسیج و نامگذاری این روز به بسیج، عدالت و مبارزه با فساد اظهار داشت: بسیج یک حرکت هوشمندانه و دوراندیشانه توسط امام(ره) بود که در زمان جنگ، به عنوان یاور و پشتیبان نیروهای مسلح، بدون ادعا در این میدان حضور داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: بسیج حرکت میلیونی مردم برای کمک به رفع مشکلات و کم و کاستی های نظام جمهوری اسلامی ایران بود و در هر جایی که بسیج ورود پیدا می کند، مبارک و خوش یُمن است.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا عنوان کرد: بعد از جنگ تحمیلی، ورود بسیج در همه عرصه ها کمک کننده بوده به طوری که در زمان وقوع سیل، زلزله، مخطرات طبیعی، محرومیت زدایی و سایر بخش ها بسیج همواره به عنوان پرچمدار محرومیت زدایی تلاش کرده است.

,

وی با بیان این که بسیجیان افرادی سخاوتمند، بی ادعا و پرتلاش در صحنه محرومیت زدایی هستند،تصریح کرد: ورود بسیج در عرصه های محرومیت زدایی، التیام بخش دردهای نیازمندان بوده است.

,

امیری با اشاره به این که بسیج در عدالت و مبارزه با فساد بسیار موفق عمل کرده است، افزود: بسیجیان در کشف انبارهای احتکارکنندگان و اعلام تخلفات اقتصادی و فساد اداری، طی سال های اخیر به خوبی درخشیده اند.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا خاطر نشان کرد: با توجه به این که فساد هدفمند در بخش بازار، اقتصاد و اداری سبب شده تا مردم با مشکلات عدیده ای همراه شوند و گاهی این شبکه های هدفمند فاسد به کمک برخی رانت خواران، عرصه را برای مردم تنگ نموده است اما بسیج سبب شد که بسیاری از شبکه های فساد در بدو تشکیل یا در حین فعالیت، کشف و متلاشی شوند.

,

وی با بیان این که حرکت بسیج می تواند منجر به یک انقلاب اداری، اقتصادی و ضد فساد شود، گفت: بسیجیان تحت تدابیر رهبری در مبارزه با فساد های هوشمند و فسادهایی که توسط جریاناتی که با دور زدن قانون و استفاده از خلاء های قانونی مشکلاتی را برای بخش های مختلف ایجاد کرده است، ایستاده اند.

,

امیری بیان کرد: ورود هوشمندانه و توانمند بسیج می تواند این شبکه های فساد را متلاشی و به دستگاه قضا معرفی کند و این حرکت بسیج می تواند فسادی را که از مبداء تشکیل شده تا بالاترین رده های فساد، کشف و شناسایی نماید.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا اظهار داشت: بسیج همیشه عدالت محور، عدالت پیشه و در پی ایجاد عدالت اقتصادی است و اگر قانون از بسیجیان به عنوان کاشفان شبکه فساد حمایت نماید و مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانین حامی کاشفان ضد فساد از این افراد حمایت کند، شکی نیست که هیچ فاسد و رانت خواری نمی تواند در کشور فساد کند.

,

وی گفت: همانطور که بسیج در هر عرصه ای که وارد شده پیروزمندانه خارج شده است، بنابراین در این عرصه نیز با موفقیت می تواند فساد را در سرچشمه خشکانده و فاسدین را به دستگاه قضا معرفی کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه