اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

وقتی اصلاح‌طلبان با مبارزه با فساد اقتصادی مخالفت می‌کنند/ آیا رسانه‌های اصلاح‌طلب در ماجرا کرسنت تطمیع شدند؟

وقتی اصلاح‌طلبان با مبارزه با فساد اقتصادی مخالفت می‌کنند/ آیا رسانه‌های اصلاح‌طلب در ماجرا کرسنت تطمیع شدند؟
دست و پا زدن های امروز رسانه های اصلاح طلب برای مانع تراشی در مسیر محاکمان عاملان کرسنت گواه این است که مبارزه با فساد اقتصادی دیگر اولویت این رسانه ها نیست.
[

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این روزها با ورود پرونده کرسنت به فاز جدید آن هم تعقیب و محاکمه عاملان این قرارداد سراسر خسارت بار، دست و پا زدن رسانه های اصلاح طلب برای کند کردن این روند و سنگ اندازی در مسیر محاکمه خیانت کنندگان به ثروت ملت امری قابل تامل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به نظر می رسد در حالی که نمایندگان مجلس به طور جدی خواستار پیگیری پرونده کرسنت بوده و دستگاه قضایی درپی مطالبه عمومی به این مسئله ورود جدی داشته اما رسانه های نزدکی به غربگراها چندان علاقه ای به افشای ابعاد گوناگون این ماجرا ندارند.

,

روزنامه آفتاب یزد در آخرین شماره خود در گزارشی با عنوان «کرسنت را ول کنید، مردم از آلودگی هوا خفه شدند» در حالی تلاش کرده وانمود کند که رسیدگی به پرونده فساد میلیاردی در کرسنت اولویت کشور نیست که همیشه مسئله عدم مبارزه با فساد را دستاویزی قرار داده تا به مجلس و قوه قضائیه تاخ و تاز کند.

, روزنامه آفتاب یزد در آخرین شماره خود در گزارشی با عنوان «کرسنت را ول کنید، مردم از آلودگی هوا خفه شدند» در حالی تلاش کرده وانمود کند که رسیدگی به پرونده فساد میلیاردی در کرسنت اولویت کشور نیست که همیشه مسئله عدم مبارزه با فساد را دستاویزی قرار داده تا به مجلس و قوه قضائیه تاخ و تاز کند.,

, , ,

این درحالی است که از زمان روی کار آمدن مجلس یازدهم چندین بار به شکل مختلف در محافل رسانه ای و سیاسی و حتی در صحن علنی مجلس و از سوی نمایندگان ملت، موضوع رسیدگی به قرارداد کرسنت مطرح شده است و در طول چند هفته اخیر با مشخص شدن حکم بخش اول این قرارداد پرخسارات، مجلس به صورت جدی به مقوله مطالبه برای رسیدگی به اتهام متهمان این پرونده ورود کرده است.

,

اما در این میان جریان رسانه ای اصلاح طلب دست به کار شده و با کلید زدن همزمان چند سناریو تلاش می کند مسیر رسیدگی به این پرونده را منحرف کند.

, اما در این میان جریان رسانه ای اصلاح طلب دست به کار شده و با کلید زدن همزمان چند سناریو تلاش می کند مسیر رسیدگی به این پرونده را منحرف کند.,

حملات چند وقت اخیر رسانه ها به برخی طرح های مختلف مجلس از جمله این اقدامات انحرافی به شمار می رود همچنین رسانه های اصلاح طلب در تلاش هستند که اولویت کشور را آلودگی هوا و بحران آب قلمداد کرده تا موضوع فساد کلان اقتصادی در کرسنت به حاشیه برود.

,

البته برخی شنیده ها حاکی از آن است که در دوران شکل گیری قرارداد کرسنت و حتی بعد از آن برخی رسانه های اصلاح طلب که در آن دوران فعال بودند، از کنار این قرارداد تطمیع شدند تا ضمن اینکه هیچ افشاگری از این فساد صورت نگرفته و بعد ها نیز برای هرگونه شفاف سازی درخصوص آن مانع تراشی صورت گیرد.

,

البته دست و پا زدن های امروز رسانه های اصلاح طلب خود تصدیقی بر این ادعاست که می توان ریشه آن را با ورود به عملکرد رسانه ها در این باره مشخص کرد.

,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه