اخبار داغ

گزارش تصویری؛

افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شیروان بعد از ۵ سال تا دهه فجر ۱۴۰۰

افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شیروان بعد از ۵ سال تا دهه فجر ۱۴۰۰
تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان شیروان که در تاریخ ۲۰ مرداد سال ۱۳۹۵ خاکبرداری آن آغاز شد، این روزها زمزمه افتتاح آن تا قبل از دهه فجر سال جاری به گوش می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک از شیروان، پروژه تصفیه خانه شهر شیروان با سرمایه گزاری بخش خصوصی توسط شرکت شایگان عملیات ساخت، اجرا و بهره برداری آن صورت گرفته است.

این تصفیه خانه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۹۷% دارد که مسئولان امیدوارند تا دهه فجر امسال بتوانند ان را به بهره برداری برسانند.

شرکت آب و فاضلاب شیروان متعهد شده است که که در هر ۲۴ ساعت ۶ هزار مترمکعب فاضلاب تحویل تصفیه خانه دهد یعنی در هر ثانیه ۷۰ لیتر فاضلاب که در حال حاضر با توجه به اتصال شبکه کوی وحدت به طرح اگو تنها ۰.۵ لیتر فاضلاب وارد تصفیه خانه می شود.

کل لوله گذاری طرح اگو در شیروان ۱۷۱ کیلومتر است که در حال حاضر ۵۱ کیلومتر ان اجرا شده است، حال باید دید اداره آب و فاضلاب می تواند به تعهد خود در قبال تحویل فاضلاب به تصفیه خانه عمل کند یا خیر؟

رنجبر، مهندس ناظر پروزه تصفیه خانه فاضلاب شیروان به خبرنگار عصر اترک گفت: قرارداد این پروژه هزینه ای بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است ولی با توجه به بالا رفتن ارز در سالیان گذشته و تورم تاکنون قریب به ۱۲۰ میلیارد تومان در این پروزه هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

عکس از احسان حق بین/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه