اخبار داغ

سخنگوی آموزش و پرورش خبر داد؛

آغاز آموزش حضوری حدود ۹ میلیون دانش‌آموز/ شروط حضور دانش آموزان در مدارس

آغاز آموزش حضوری حدود ۹ میلیون دانش‌آموز/ شروط حضور دانش آموزان در مدارس
سخنگوی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه حدود ۹ میلیون دانش آموز از امروز راهی مدرسه می‌شوند، شروط آموزش حضوری آنها را توضیح داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا کمرئی سخنگوی آموزش و پرورش و معاون آموزش متوسطه در خصوص بازگشایی مدارس در بخش خبری رادیویی با اشاره به بازگشایی مدارس در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و ابتدایی از امروز دوشنبه اول آذر ماه 1400 اظهار کرد: در سومین دوره از بازگشایی‌ها، بالغ بر ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار دانش آموز راهی مدرسه برای شروع فعالیت‌های حضوری می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او ادامه داد: امیدواریم در این دوره از آموزش حضوری کیفیت به مدارس برگردد و با توجه به اینکه همچنان در دوره کرونا قرار داریم، اولین اصل و مهم‌ترین موضوع فاصله گذاری است.
,
 
,
سخنگوی آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس بیان کرد: با توجه به اهمیت فاصله‌گذاری، کلاس‌ها را به گروه‌های چند نفره تقسیم‌بندی می‌کنیم و بسته به وضعیت و تراکم کلاس‌ها، گروه‌های ۱۴-۱۵ نفره تشکیل می‌شود بنابراین ممکن است برخی دانش‌آموزان، ۲ روز، برخی ۳ روز و برخی ۵ روز هفته در مدرسه حضور پیدا کنند.
,
 
,
او تاکید کرد که دانش آموزانی که روز حضور آن‌ها محدود به چد روز شده است باید با مراعات شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدرسه حاضر شده تا نوبت به گروه‌های بعدی برسد.
,
 
,
کمرئی درباره مدارسی هم که هنوز اطلاع‌رسانی برای بازگشایی نداشته‌اند، گفت: اگر تاکنون اطلاعی به دانش‌آموزان داده نشده است نگران نباشند تا اطلاع رسانی به آن‌ها صورت بگیرد و این کار تدریجی پیش می‌رود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه