اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مطرح کرد؛

تحول اقتصادی سیستان و بلوچستان در گرو توسعه گردشگری

تحول اقتصادی سیستان و بلوچستان در گرو توسعه گردشگری
علیرضا جلالزایی تحول اقتصاد سیستان و بلوچستان را در گرو توسعه گردشگری دانست و گفت: این استان باید به جایگاه اصلی خود در زمینه گردشگری برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جلالزایی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون گفت: گردشگری بستری مناسب برای پیشرفت سیستان و بلوچستان است، با توجه به این مهم در دوران کرونا و برای پسا کرونا سعی کردیم با تقویت افراد موثر به رشد فرهنگ استان کمک کنیم.

وی ادامه داد: در دوران کرونا فعالیت های متعددی صورت گرفت که از جمله آن می‌توان به برگزاری رایگان کلاس های آموزشی و همایش های مجازی، معرفی ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی در سایت های اقتصادی خارج و داخل کشور اشاره کرد.

جلال زایی افزود: در مدت کرونا دو دوره مسابقات مجازی صنایع دستی برگزار شد که یکی از بزرگترین رقابت های مجازی کشور بود و  اقامت در اقامتگاه های استانی به عنوان هدیه در نظر گرفته شد.

وی اظهار کرد: در دوران کرونا توانستیم کمپین گردشگری "سیستان را ببینید و بلوچستان را بشنوید" را راه اندازی و از طریق آن سیستان و بلوچستان را بیشتر از گذشته معرفی کنیم، همچنین با ارتباط گیری با سایر استان ها ظرفیت های گردشگری استان را در دیگر نقاط کشور به صورت ویژه‌ای نشان دهیم.

این مقام مسئول با بیان این که سیستان و بلوچستان ظرفیت های گردشگری بسیاری دارد، خاطرنشان کرد: از آنجایی که استان چهار فصلی داریم، می‌توانیم روزبه‌روز با گسترش گردشگری، این خطه را به جایگاه اصلی اش بازگردانیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه