اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

تفکر سردار سلیمانی برگرفته از تفکر بسیج است/ مشکلات اقتصادی کشور با فرهنگ بسیجی حل می‌شود

تفکر سردار سلیمانی برگرفته از تفکر بسیج است/ مشکلات اقتصادی کشور با فرهنگ بسیجی حل می‌شود
محمدجواد حاجی‌آبادی گفت: تفکر سردار سلیمانی برگرفته از تفکر بسیج است و در حال تبدیل‌شدن به یک برند جهانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: باید فرهنگ بسیج برای نوجوانان و جوانان تبیین شود و امروز برای رفع مشکلات کشور نیاز به روحیه بسیجی و جهادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمدجواد حاجی‌آبادی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز یک بسیجی بود، ادامه داد: سردار دلها با اقتدار داعش را نابود کرد و در مقابل جریان استکبار ایستاد و امروز به عنوان یک تفکر در جهان شناخته شده است.
,
وی افزود: تفکر سردار سلیمانی برگرفته از تفکر بسیج است و در حال تبدیل شدن به یک برند جهانی است.
,
حاجی آبادی مردمی بودن را دلیل اصلی محبوبیت سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: آنچه که بیش از هر ویژگی، سردار سلیمانی را در بین مردم محبوب کرده، تواضع و فروتنی ایشان است. او اهل حرف زدن و وعده دادن دروغین نبود، هر حرفی که می‌زد به آن عمل می‌کرد.
,
این کارشناس تصریح کرد: بسیج از دل مردم و برای مردم است و همه تلاش‌ها و کوشش‌های آنان در راستای رفع مشکلات ملت و خدمت رسانی است.
,
وی ادامه داد: در شرایط کنونی کشور که مشکلات عدیده اقتصادی و اجتماعی بر آن حاکم شده است، به شدت محتاج فرهنگ بسیجی هستیم تا همچون دوران طلایی دفاع مقدس با استعانت از همین فرهنگ و رفتار کشور را به سوی سرمنزل مقصود برسانیم.
,
حاجی‌آبادی در خاتمه خاطرنشان کرد: سالهاست که رهبر معظم انقلاب به کرات، مسئولان را به بهره گیری از فرهنگ بسیجی برای خدمت به مردم توصیه کرده اند زیرا این فرهنگ کشور را در مقابل هجمه های دشمن مقاوم می‌کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه