اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

واکسیناسیون عمومی آرامش به‌دنبال دارد

واکسیناسیون عمومی آرامش به‌دنبال دارد
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: طبق آمارهای جهانی کشور زمانی به ساحل آرامش می‌رسد که اکثر جمعیت واکسن کرونا را تزریق کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا منتظری در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز در ارتباط با عملکرد دولت رئیسی درروند واکسیناسیون عمومی و ایجاد برخی کمپین‌ها برای مخالفت با تزریق واکسن کرونا اظهار کرد: سرعت روند واکسیناسیون عموم مردم در مقایسه با دولت قبل قابل قیاس نیست زیرا در این مدت زمان کوتاهی که از عمر دولت آقای رئیسی می‌گذرد ما شاهد رشد معنا داری در زمینه تزریق واکسن بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی گفت: هنوزمردم به یاد دارند که دولت روحانی مدام به دنبال بهانه جویی برای عدم تسریع در واردات واکسن بود و تحریم را مانعی برای واردات آن می‌دانست.
,
 
,
نماینده مردم گرگان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: دولت سیزدهم با یک اقدام جهادی بخش قابل توجهی از جمعیت کشور را واکسینه کرد که این اقدام آنها قابل تقدیر و تحسین است. باید عموم مردم، دولت را در تزریق واکسن کرونا همراهی کنند زیرا اگر سلامت جامعه‌ تهدید شود آسایش و آرامش کشور به خطر خواهد افتاد و رونق اقتصادی و نشاط جامعه درگیر بیماری کرونا خواهد بود.
,
 
,
منتظری بیان کرد: همه ما به جای ایجاد مانع باید کمک کنیم تا موانع را از پیش رو برداریم. درست است که اختلاف نظرهایی وجود دارد که این مورد هم طبیعی است اما به طور کل نباید برای تزریق واکسن کرونا که سلامت کشور را تهدید می‌کند، مانع ایجاد کرد.
,
 
,
وی با اشاره به این‌که ارزیابی دقیقی از وزیر جدید بهداشت ندارد، افزود: در خصوص اقدامات وزیر مربوطه قضاوتی نمی‌کنم تا به یک جمع بندی کلی از فعالیت‌های انجام شده توسط او برسم.
,
 
,
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس واکسیناسیون عمومی را اقدامی ملی دانست و گفت: طبق آمارهای جهانی کشور زمانی به ساحل آرامش می‌رسد که اکثر جمعیت واکسن کرونا را تزریق کنند. تمام مراکز علمی، آموزشی، اقتصادی، ورزشی و بسیاری از فعالیت‌های ما در گروی بیماری کرونا و ترویج و کاهش و یا گسترش آن است.
,
 
,
منتظری ادامه داد: تجربه جهانی نشان می‌دهد واکسیناسیون یکی از بهترین‌ روش‌هاست که باید به صورت فراگیر انجام شود اما به آن معنا نیست که با واکسیناسیون کار تمام است و دیگر نباید مراقب پروتکل‌های بهداشتی بود و استفاده از ماسک را کنار گذاشت.
,
 
,
وی در ارتباط با کمپین‌های ضد واکسن کرونا گفت: صداوسیما باید زمینه اعتماد مردم برای تزریق واکسن را فراهم کند و به نقطه نظرات مختلف در این زمینه گوش فرا دهد. به طور کلی اکنون گزینه مناسب‌تر و بهتر از تزریق واکسن کرونا وجود ندارد. برای عبور از این شرایط باید به منتقدین هم اجازه اظهار نظر بدهیم و به حرف‌های آنها هم گوش کنیم ولی ما پاسخ‌های فراوانی هم برای آن‌ها داریم.
,
 
,
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی توصیه کرد که نباید خیلی به کمپین‌هایی مانند کمپین نه به واکسن توجه جدی شود؛ زیرا کشور را درگیر حاشیه می‌کند و مشاغل بیش از پیش آسیب خواهند دید؛ لذا ضروری است که رسانه‌ها با اقناع افکار عمومی اعتماد مردم را به واکسن افزایش دهند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه