اخبار داغ

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر فردیس:

بحران عدم انتزاع از کرج یقه فردیس ۷۰۰ هزار نفری را گرفته است/ سناریوی جابجایی شهرداران و فقدان زیرساخت مردم را کلافه کرد

بحران عدم انتزاع از کرج یقه فردیس ۷۰۰ هزار نفری را گرفته است/ سناریوی جابجایی شهرداران و فقدان زیرساخت مردم را کلافه کرد
محسن امانی گفت: به واسطه تعدد و تغییرات مکرر مدیران شهرداری، انتراع از کرج که درخواست ۷۰۰ هزار شهروند فردیس است، محقق نشد و روی زمین ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر فردیس با اشاره به اینکه این شهرستان به یکباره و بدون هیچگونه زیرساختی ارتقا پیدا کرد، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: تا زمانی که این زیرساخت ها در تمامی عرصه ها فراهم نشود مشکلات به قوه خود باقی می ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محسن امانی افزود: اولین قدم برای ارتقا واقعی فردیس انتزاع این شهرستان از کرج است، دوره قبل اعضای شورا اقداماتی را انجام دادند اما به واسطه تعدد و تغییرات مکرر مدیران شهرداری این مسئله مهم که درخواست ۷۰۰ هزار شهروند فردیس است، محقق نشد و روی زمین ماند.
,
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه نفس تازه ای در شهرستان فردیس دمیده و خون تازه ای وارد رگ های مدیریت شهری در راستای خدمت به مردم شده است امید بتوانیم اولین قدم که همان انتزاع فردیس از کرج است را برداریم تا در کنار آن دیگر مسائل در سایه این مهم مرتفع شود.
,
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر فردیس در خاتمه با اشاره به اینکه رفع مشکلات این شهرستان نیازمند گذشت زمان است، تصریح کرد: قریب به دو ماه از عمر شورای جدید می گذرد و از شهروندان درخواست می کنیم با صعه صدر بیشتری منتظر حل مشکلات باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه