اخبار داغ

معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خبرداد

استقرار ۵۰ اکیپ راهداری با آغاز طرح زمستانی در جاده‌های استان زنجان

استقرار ۵۰ اکیپ راهداری با آغاز طرح زمستانی در جاده‌های استان زنجان
جواد یوسفی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به بارش باران و لغزنده بوده راه‌های مواصلاتی استان زنجان گفت: با آغاز طرح زمستانی نیز ۵۰ گروه راهداری در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان زنجان مستقر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از امروز طرح راهداری زمستانی در محورها و جاده‌های استان زنجان آغاز شد که بیش از 50 گروه در محورها مستقر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با اشاره به فعالیت 500 نیروی انسانی در طرح راهداری زمستانی، ادامه داد: 28 اه انواع ماشین آلات در جاده‌های استان در طرح زمستانی خدمات رسانی می‌کنند.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: راهداران استان زنجان در 31 محل مستقر شده و در نسبت به راهداری زمستانی و کمک به هموطنان اقدام می‌کنند.
,
 
,
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: در حال حاضر راه‌های اصلی و فرعی باز بوده و در برخی محورها بارش باران وجود دارد.
,
 
,
یوسفی با اشاره به احتمال بارش برف در برخی محورهای استان زنجان در ساعات آینده، گفت: در حال حاضر همه راه‌های روستایی باز است.
,
 
,
وی گفت: در آزاد راه‌های استان زنجان نیز مشکلی برای تردد وجود ندارد و تنها در محور زنجان به ابهر شاهد بارش باران هستیم که با رعایت احتیاط مشکلی در تردد به وجود نمی‌آید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه