اخبار داغ

در جلسه رسمی شورای شهر بجنورد عنوان شد؛

استانداری اراده‌ای بر انجام تعهد درباره احداث ترمینال مسافربری جدید در بجنورد ندارد

استانداری اراده‌ای بر انجام تعهد درباره احداث ترمینال مسافربری جدید در بجنورد ندارد
اعظم السادات افشین‌فر گفت: این شورا هیچ انگیزه ای و اراده ای از سوی استانداری خراسان شمالی مبنی بر انجام تعهد در زمینه احداث ترمینال مسافربری جدید در مرکز استان را نمی بیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار عصراترک، اعظم السادات افشین فر، عضو شورای شهر بجنورد در این باره اظهار کرد: ۱۳ سال قبل میان شهرداری بجنورد و استانداری خراسان شمالی قراردادی مبنی بر واگذاری زمین ترمینال مسافربری شهر بجنورد به استانداری و احداث ترمینال جدید مسافربری در بجنورد توسط استانداری خراسان شمالی امضا شد.

افشین فر گفت: در همین راستا، شهرداری وقت بجنورد بخشی از زمین ترمینال مسافربری شهر بجنورد برای احداث ساختمان استانداری خراسان شمالی را واگذار کرد.

وی همچنین افزود: در عین حال، مبتنی بر این تعهد استانداری خراسان شمالی نیز دو ساختمان خود را به شهرداری بجنورد تحویل داد. با این وجود، استانداری خراسان شمالی تا به کنون نتوانسته است زمینی برای احداث ترمینال مسافربری جدید بجنورد جانمایی و ساخت آن را اجرایی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,
,
,
,
,

افشین فر تصریح کرد: پیگیری ها در باره اجرای این تعهد انجام شده است، با این وجود، شورای شهر بجنورد هیچ انگیزه ای را از سوی استانداری خراسان شمالی مبنی بر احداث ترمینال جدید نمی بیند.

,

وی پیشنهاد کرد: در راستای این قرارداد آنچه که میان طرفین تبادل و واگذار شده است، قیمت گذاری کارشناسی بشوند و ما به التفاوت آن نیز میان طرفین تسویه شود.

,

افشین فر همچنین گفت: بخشی دیگر از زمین ترمینال مسافربری بجنورد نیز می بایست به استانداری واگذار می شد که پیشنهاد می کنم این واگذاری انجام نشود و ترمینال فعلی مسافربری بجنورد با شرایط کنونی خود در این مکان به فعالیت خود ادامه دهد.

,

به نقل از عصراترک، در این راستا، شورای شهر بجنورد تصمیم گرفت این پیشنهاد در کمیسیون مربوطه در شورای شهر بجنورد مورد بررسی و رای گیری قرار گیرد.

,

علاوه بر این، در این جلسه، سید محسن موسوی، عضو شورای شهر بجنورد نیز به موضوع احتمال استفاده از نمک پاشی در سطح شهر بجنورد در زمان بارش های برف اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه نمک پاشی پیامد آلودگی هوا و آسیب زدن به آسفالت معابر را به همراه دارد، درخواست دارم که شهرداری بجنورد از دست آوردهای دانش بنیانی برای معابر بجنورد در زمان احتمال بارش برف استفاده کند.

,

به نقل از عصراترک، جواد حمیدی، شهردار بجنورد نیز در این باره اظهار کرد: رویکرد منطقی، استفاده از محلول است که انجام آن به دستگاه محلول پاش نیاز دارد.

,

حمیدی گفت: با توجه به اینکه شهرداری بجنورد اعتبار لازم برای تهیه این دستگاه ها را ندارد، بنابراین در سال جاری مجبور هستیم در صورت احتمال از روش نمک پاشی استفاده کنیم.

,

وی افزود: شهرداری بجنورد خریداری و تهیه دستگاه های محلول پاشی را در دستور کار برنامه بلند مدت خود قرار داده است.

,

افزون بر این، شهردار بجنورد به اقدامات شهرداری بجنورد در معابری از مناطق تحت مدیریت شهرداری های منطقه یک و دو بجنورد نیز اشاره و در این باره عنوان کرد: طی دو هفته اخیر در حد فاصل میدان کارگر-چهار راه شهرداری ( واقع در شهرداری منطقه یک) لکه گیری، رنگ آمیزی و رفع سد معبرها را اجرایی کردیم.

,

حمیدی همچنین گفت: از هفته گذشته نیز در حدفاصل میدان کارگر تا پل ۱۹ مهر (واقع در شهرداری منطقه دو بجنورد) نیز این اقدامات را آغاز کرده ایم که تا هفت آذر ماه جاری به پایان می رسند.

وی افزود: طی این مدت در معابر یاد شده ۱۰ هزار اصله شمشاد را کاشته شده اند.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه