اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد؛

رشد ۱۵۰ درصدی کمک های مردمی به مراکز نیکوکاری خراسان شمالی

رشد ۱۵۰ درصدی کمک های مردمی به مراکز نیکوکاری خراسان شمالی
مجید الهی راد با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی ۱۷۵ مرکز نیکوکاری توسط مردم اداره می شود، گفت: طی هفت ماه نخست سال جاری بیش از ۷۰ میلیارد تومان کمک های مردمی به این مراکز اهدا شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۵۱ درصد رشد پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک بابیان اینکه در حال حاضر ۱۷۵ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال هستند، اظهار داشت: تمامی مراکز نیکوکاری توسط مردم و برای مردم اداره می‌شوند.

وی به رشد ۱۵۱ درصدی کمک های مردمی به مراکز نیکوکاری استان در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: طی هفت ماه نخست امسال بیش از ۷۰ میلیارد تومان در این مراکز نیکوکاری اهدا شده است.

الهی راد بابیان اینکه مراکز نیکوکاری با عناوین محله‌ای و تخصصی در زمینه‌های فرهنگی، اشتغال و کارآفرینی و زکات و بر اساس نوع نیازهای مددجویان در حال فعالیت می‌باشند افزود: در نظر داریم به‌زودی مرکز نیکوکاری سرپناه ویژه مسکن خانوارهای نیازمند راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: تلاش داریم در تمامی محله‌ها به‌خصوص مناطق محروم و حاشیه‌نشین، مراکز نیکوکاری تخصصی متناسب با نیاز هر منطقه را راه‌اندازی کنیم تا ضمن رفع مشکلات نیازمندان، به رونق اقتصادی این مناطق نیز کمک شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه همه فعالیت‌ها و خدمات‌رسانی مراکز در سامانه این نهاد ثبت و ضبط می‌شود، گفت: این نهاد تنها نقش نظارتی دارد و امور مردم توسط مردم صورت می‌گیرد که تاکنون نتایج مثبتی را به همراه داشته است.

وی از اهدای ۲۱ عدد بخاری به ساکنان منطقه شهرک امام خمینی (ره) منطقه محروم کال شور واقع در شهرستان مانه و سملقان با مشارکت مرکز نیکوکاری چتر مهربانی و این نهاد خبر داد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه