اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک تاکید کرد؛

بسیج؛ نیاز ضروری برای تمامی دوره‌های انقلاب

بسیج؛ نیاز ضروری برای تمامی دوره‌های انقلاب
حجت الاسلام صحرانشین گفت: تشکیل بسیج در پنجم آذر ۵۸ و قبل از شروع جنگ تحمیلی بود و رشادت‌ها و مجاهدت‌های بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس، اثبات کننده‌ ضرورت حضور این نهاد مهم برای دفاع از تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد صحرانشین رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک صبح امروز در حاشیه نشست با مداحان و بسیجیان این شهرستان در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به همه دلاورمردان بسیجی و پاسداران کیان اسلامی، اظهار کرد: امام خمینی(ره) در پنجم آذرماه سال ۵۸، یعنی در مدتی کمتر از یک ماه بعد از انقلاب دوم، فرمان تاریخی تشکیل بسیج را صادر و فرمودند: «یک مملکت بعد از چند سالی که بیست میلیون جوان دارد باید بیست میلیون تفنگ‌دار داشته باشد و بیست میلیون ارتش داشته باشد و یک چنین مملکتی آسیب پذیر نیست و مردم دلسوخته و مسلمان پاکباخته که دل در گرو عشق به انقلاب و هدف‌های والای آن داشتند، با آمادگی و قصد و اراده خلل ناپذیر جهت پاسداری از دستاوردهای انقلاب گروه‌های مقاومت مردمی را درپایگاه‌های بسیج و در آن زمان در مساجد سراسر کشور تشکیل دادند…».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: آنچه امروز مایع فخر و مباهات ماست و امنیت کشور و جهان تشیع را موجب شده،رشادت و ازجان گذشتگی نیروهای بسیج و مدافعان واقعی اسلام است.

,

رئیس تبلیغات اسلامی جاسک گفت: انقلاب اسلامی به برکت وجود بسیج به پیروزی رسید،پیروزی در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس،مرهون  رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های بسیج است و حضور همه جانبه بسیج در صحنه‌های دشوار و مبارزه با دشمنان و قرار گرفتن در برابر تهدیدهای همه جانبه، برهیچ کس پوشیده نیست.

,

صحرانشین ادامه داد: نگاهی به ساختار بسیج نشان می‌دهد اعضای این نیرو بر اساس اعتقادات دینی، باور‌های فرهنگی، انقلابی و علایق شخصی در این سازمان گرد آمده‌اند و نه تنها بابت حضور و فعالیت خود حقوق و مزایایی دریافت نمی‌کنند، بلکه در مواقعی علاوه بر هزینه‌کرد وقت خود، متحمل هزینه‌های اقتصادی نیز می‌شوند.

,

وی با بیان اینکه ریشه تاریخی بسیج به صدر اسلام برمی گردد، تصریح کرد: بسیج برآمده از انقلاب اسلامی است و نیروهای بسیجی همواره برای حفظ نظام و صیانت از آرمان‌های امام راحل و دستاوردهای خون شهدا مجاهدت کرده و همچنان در همه صحنه ها و سختی ها پای انقلاب اسلامی مانده وگوش به فرمان رهبر معظم انقلاب، نقش آفرینی می کنند و تا پای جای ایستاده اند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک تصریح کرد: ما هر چه عزت و افتخار داریم مرهون بسیجیانی است که در دوران انقلاب، دفاع مقدس و صحنه های دشوار انقلاب با جانفشانی خود این عزت و افتخار را برای ما به ارمغان آوردند.

,

صحرانشین در پایان ابراز داشت: هرکجا مردم و کشور نیاز به کمک داشته باشند از جمله در مناطق سیل زده، زلزله زده وحوادث دیگر، این بسیج است که با حضور به موقع  و جهادی خود،کارساز مشکلات مردم و غم و غصه را تا حدودی از چهره مردم می زدایند و این نشان دهنده و گواه این موضوع است که بسیج تا چه میزان برای آبادی و پیشرفت کشور و مردم دغدغه دارد و تلاش می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه