اخبار داغ

3 خبر از فدراسیون قایقرانی

تمدید اردوی روئینگ تا قهرمانی آسیا و تست خون از پاروزنان/ جلسه هیات رئیسه قایقرانی برگزار می شود

تمدید اردوی روئینگ تا قهرمانی آسیا و تست خون از پاروزنان/ جلسه هیات رئیسه قایقرانی برگزار می شود
اردوی تیم ملی روئینگ در بخش بانوان و آقایان تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا تمدید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، اردوی تیم ملی روئینگ که پس از مسابقات قهرمانی کشور با هدف حضور در بازیهای آسیایی هانگژو و مسابقات قهرمانی آسیا در کشور تایلند آغاز شده بود، تا ۱۴ آذر یعنی زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا تمدید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این اردو با حضور نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور در رده بزرگسالان و جوانان برگزار می‌شود و نفرات منتخب در رده سنی بزرگسالان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.

,

مسابقات قهرمانی آسیا روئینگ از ۱۸ آذر در بانچانگ تایلند برگزار می‌شود.

,

هما خاتمی، فرزین رضایی، سولماز عباسی، افشین فرزام و محمدعلی قرائت اعضای کادر فنی تیم ملی روئینگ کشورمان هستند.

,

در بخش بانوان فاطمه مجلل از آذربایجان غربی، پریسا احمدی، آوینا بخشایی، کیانا بخشایی، پریناز مهدیخانی و شکیبا وقوفی از تهران، مهسا جاور، نگار نگهدار و زینب نوروزی از زنجان، هانیه خورسند و نازنین ملایی از گیلان و مریم امیدی پارسا، کیمیا زارعی و مریم کرمی از همدان و در بخش آقایان میلاد اله‌وردیان از آذربایجان غربی، صالح برغمدی از اردبیل، اردوان ایمانخان، حمیدرضا رضوانی، آراد سلیمان‌پور، آریا سلیمان‌پور، مهدی قپانوری و سیاوش سعیدی از تهران، سیدمجتبی شجاعی و بهمن نصیری از زنجان، عطا زارعی از خراسان شمالی، آروین دیانتی و شیرزاد قادری از کردستان و ابوالفضل سطوتی و امیرحسین محمودپور از گیلان در رده سنی بزرگسالان و جوانان در این اردو حاضر هستند.

,

 

,

*نادوی ایران از ملی‌پوشان قایقرانی تست خون گرفت

, *نادوی ایران از ملی‌پوشان قایقرانی تست خون گرفت,

افسران کنترل دوپینگ صبح امروز با حضور در فدراسیون قایقرانی از قایقرانان ملی‌پوش آزمایش خون گرفتند.

,

انجام تست خون توسط افسران کنترل دوپینگ به منظور جدی‌تر شدن مبارزه با دوپینگ از آبان امسال آغاز شد. افسران نادوی ایران صبح امروز با حضور در فدراسیون قایقرانی از ۱۴ ورزشکار قایقرانی نمونه خون گرفتند.

,

پس از اعلام نادوی ایران، ورزشکارانی که اسامی آن‌ها در لیست ستاد کنترل دوپینگ قرار داشت در فدراسیون قایقرانی حاضر شدند و افسران نادو از ایشان نمونه خون گرفتند.

,

با انجام این ماموریت توسط نادوی کشورمان، ایران رسما به جمع کشورهایی که استانداردهای وادا را برای مبارزه جدی‌تر با پدیده مذموم دوپینگ رعایت می‌کنند و تست‌های تکمیلی خون را در کنار تست‌های ادرار انجام می‌دهند، پیوست.

,

 

,

*جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی برگزار می‌شود

, *جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی برگزار می‌شود,

جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی با حضور رئیس و اعضای هیأت رئیسه سه‌شنبه ۲ آذر به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

,

در این جلسه هیات رئیسه آئین‌نامه لیگ باشگاه‌های آب‌های آرام کشور در سال ۱۴۰۰، نحوه ارتقای درجه مربیگری شرکت‌کنندگان در دوره بین‌المللی سال ۹۹، نحوه معادل‌سازی گواهینامه‌های بین‌المللی از ابتدا تاکنون و موضوع شرکت دو تیم از استان‌های تهران و میزبان مسابقه در مسابقات قهرمانی کشور بدون محاسبه امتیاز تیم دوم بررسی خواهد شد.

,

در این جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی علیرضا سهرابیان رئیس، رضا صابونچی دبیرکل، کتایون اشرف و خسرو ابراهیمی نواب رئیس، حسین خانزادی، احمد دنیامالی، علی قلم‌سیاه و غلامرضا امینی اعضای هیات رئیسه، ایرج اقلیمی کارشناس خبره، علی رحمانیون بازرس و محمدتقی محمدیان خزانه‌دار فدراسیون قایقرانی حضور خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه