اخبار داغ

مسئول کارگروه فرهنگی راهبردی سپاه خراسان شمالی:

مسئولان در میدان عمل از راهبردهای نخبگان استفاده کنند

مسئولان در میدان عمل از راهبردهای نخبگان استفاده کنند
شیخ زاده در اولین نشست اعضای خانه نخبگان علمی و جشنواره جهادگران علم و فناوری گفت: جامعه، نسبت به نخبگان بی توجه نباشد و مدیران و دست اندرکاران وظیفه سنگینی دارند که بتوانند از ظرفیت نخبگان استفاده کنند و در میدان عمل از راهکار های آنها بهره بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار عصر اترک از مانه و سملقان، صبح امروز اولین نشست اعضای خانه نخبگان علمی و جشنواره جهادگران علم و فناوری در شهرستان مانه و سملقان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیچ شهرستان  و  شیخ زاده مسئول کارگروه فرهنگی راهبردی سپاه  استان و برخی از مدیران شهرستانی و جمعی از نخبگان و صاحبان ایده ها در محل سالن ارشاد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک ,

در این مراسم از 21 طرح برتر که به جشنواره ارسال شده بود تقدیر شد و تعدادی طرح منتخب شهرستانی برای حضور در همایش استانی ایده های برتر انتخاب شد.

,

شیخ زاده، مسئول کارگروه فرهنگی راهبردی سپاه حضرت جواد الائمه (علیه الاسلام) در این مراسم گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به سه مرحله خود سازی، جامعه پردازی  و تمدن سازی اشاره کردند که نقطه شروع پیشرفت و توسعه خود سازی است.

,

وی با اشاره به اینکه خودسازی و شناخت ظرفیت ها و توانایی ها تکلیف تمامی مردم است، گفت: باید توانایی ها شناخته و از این توانایی ها برای خدمت به جامعه استفاده شو، زیرا بعد از ساخته شدن جامعه، تمدن شکل خواهد گرفت.

,

شیخ زاده افزود: نخبگان نسبت ب جامعه دغدغه مند شوند و نسبت به جامعه بی توجه نباشند و درصدد رفع مشکلات جامعه برآیند.

,

وی در ادامه  تاکید کرد: همچنین در مقابل نیز باید جامعه، نسبت به نخبگان بی توجه نباشد و مدیران و دست اندرکاران  وظیفه سنگینی دارند  که بتوانند از ظرفیت نخبگان استفاده کنند ودر میدان عمل از آن راهکار ها استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه