اخبار داغ

رزمایش زمستانی ۱۱۰ روزه امدادی پلیس اصفهان آغاز شد

رزمایش زمستانی ۱۱۰ روزه امدادی پلیس اصفهان آغاز شد
همایش مشترک زمستانی با حضور فرماندهان انتظامی امدادی و خدماتی استان اصفهان صبح دوشنبه یکم آذر۱۴۰۰ برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان ضمن گرامی داشت یاد شهید احسان نصیری در رزمایش زمستانی اظهار کرد: امروز آغاز هفته بسیج است، باید همه کسانی که تفکر بسیجی دارند و در خدمت به نظام مقدس اسلام هستند با نگاه بسیجی به انقلاب اسلامی خدمت کنند و باعث ترویج فرهنگ انقلابی و جهادی در سطح جامعه بشوند، به همه بسیجیان که در کسوت این شجره طیبه در خدمت نظام مقدس و مردم عزیز تا به حال انجام وظیفه کردند تبریک عرض می کنم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان  افزود: این حرکتی که امروز در جهت اجرای رزمایش طرح زمستانی در استان اصفهان شکل گرفت از امروز در نقاط برف گیر استقرار پیدا خواهند کرد و همین یک حرکت بسیجی است، آن‌ها حدود ۱۱۰ روز از عمر شریف خودشان را برای خدمت به خلق خدا در سخت ترین شرایط در جهت تسهیل روند ارائه خدمات و در سختی ها را به جان میخرند و برای یاری رساندن به هم وطنان عزیز به استقبال آنها می روند، و این این یک حرکت بسیجی است.

,

وی بیان کرد: باید درود فرستاد به تک تک همرزمان عزیز در پلیس راهور، پاسگاه‌های انتظامی و همکاران در سایر یگان‌های انتظامی که در این طرح صاحب نقش هستند، همانند یگان امداد، یگان ویژه، یگانه تکاور، سازمان هلال احمر، فوریت های پزشکی، آتش نشانی، یگان های امدادی و خدماتی که در حوادث در محورهای سطح استان مردم عزیز را یاری می دهند.

,

سردار میرحیدری تصریح کرد: همکاران امدادی باید با تمام توان و تفکر بسیجی این‌روزها در خدمت مردم شریف باشند، امروز که دولت انقلابی سکان خدمت‌رسانی به مردم عزیز را به دست گرفته، باید همه کمک بکنیم تا در  خدمت به نظام اسلامی حلاوت و شیرینی آن به کام مردم بنشیند، امروز در جنگ نابرابر و حذف استکبار جهانی به واسطه تحریم های ظالمانه، در حوزه های مختلف برای مردم مشقات زیادی را ایجاد کرده، باید آنها را جبران کنیم، باید با وقت گذاری و جانفشانی و از خود گذشتگی تلاش کنیم که در کنار مردم قرار بگیریم و اجازه ندهیم که هموطنان عزیز دچار مشکل شوند، درود بر همه عزیزانی که با این تفکر از این فرصت برای خدمت به مردم شریف باعث رستگاری خودشان و  رضایتمندی مردم نسبت به نظام اسلامی خواهند شد.

,

وی متذکر شد: در سال های گذشته این طرح برکات زیادی داشته حضور نیروهای امدادی  در نقاط صعب‌العبور، برای مردم عزیز ایران در کاهش حوادث و تلفات باعث قوت قلب بود امیدواریم با همدلی و هم افزایی که میان دستگاه‌های اجرایی و امدادی وجود دارد امسال شاهد این باشیم که تلفات جانی و حوادث کاهش یابند و امیدواریم زمستانی با کمترین خسارت برای مردم رقم بخورد.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان  ادامه داد: امروز نیروی انتظامی تمام توان خودش را در این مسیر در کنار سایر سازمانها و ارگانها به کار خواهد بست تا زمستان خوبی را شاهد باشیم، پلیس راه استان نزدیک به دو هزار نفر را بسیج کرده است که در این ایام در خدمت مردم عزیز و شریف باشند، همچنین ۹۹۰ دستگاه در این ماموریت عهده دار اجرای این مسئولیت خواهند بود که ۱۱۰ روز این ماموریت به طول خواهد انجامید و تاکید دارم در مدیریت بحران توجه لازم پشتیبانی لازم به این حوزه به خوبی  انجام گیرد.

,

سرهنگ اصغر زارع رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا در طرح رزمایش زمستانی استان اصفهان اظهار کرد: در سال گذشته غرب استان استان با ۳۲ درصد تصادفات بیشترین کشته را داشته و به همین ترتیب، شرق استان ۲۵ درصد و جنوب ۱۷ درصد و شمال ۲۲ درصد کشته داشتند، امسال هم توفیق پیدا کردیم در کنار دستگاه های دیگر خدمت گذار مردم باشیم و به مردم خدمت رسانی کنیم،  امیدواریم امسال همانند سال های گذشته طرح زمستانی خوبی را در پیش داشته باشیم.

,

جعفرعسگری رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان در رزمایش زمستانی اظهار کرد: به عنوان یک شهروند از تمام عزیزان خدمت رسان تشکر می کنم، باید بدانیم پرچمداری ایران و پیشکسوتی هزینه‌دارد، بر افراشته شدن پرچم ایران  ثمره هزاران شهید است که پس از ۱۴۰۰ سال یک حکومت شیعه شکل گرفت، هر کسی در هر جایگاهی اگر کوتاهی کند باید پاسخگوی این هزاران شهید از صدر اسلام تا کنون باشد.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان  افزود: انقلاب به ارزانی به دست نیامده که به علت ناامیدی، معیشت از آن دست بکشیم، باید بیشتر از اینها از انقلاب مراقبت کنیم، حفظ این نظام و حفظ حرم ها از واجبات است، هرکس به نوبه خود در هر جایگاهی که هست وظیفه دارد پاسخگوی آن جایگاه باشد، اگر با  اقتدار به صیره اهل بیت (ع) از آغاز انقلاب تا کنون در مسیر ولایت حرکت می‌کردیم یقیناً با این مشکلات نام فرمانی ها و بی تدبیری ها روبرو نبودیم. امیدواریم با پیروی از ولایت روز به روز مشکلات کمتر شود و اعتماد به جامعه ما برگردد.

,

وی بیان کرد: خداوند نوید داده که صبر و مقاومت در مقابل سختی ها پیروزی به همراه دارد، از اول انقلاب تا به کنون دیده ایم تمامی دنیا در یک طرف و ملت شریف ایران در یک سو قرار دارند اما علیرغم دشمنی ها دیدیم که مردم چگونه ایستادند، امیدواریم با مقاومت و صبر مشکلات را پشت سر بگذاریم.

,

عسگری تصریح کرد: یکی از  دستاوردهای جبهه مقاومت بنا گذاشتن ستاد عتبات و عالیات بود، وظیفه ستاد بازسازی عتبات توسعه و بازسازی حرمین شریفین است، اگر ما خواستیم ارادت خودمان را به اهل بیت (ع) نشان دهیم جلوه ای از ارادت ما در این بازسازی ها نمایان می شود، در کنار مرقد حرمین مطهر و  اهل بیت (ع) مظهر شکوه ایران دیده می‌شود.

,

وی ادامه داد: یکی از عقبه های تمدنی ما مرقد ائمه اطهار با معماری و فرهنگ ایران اسلامی است، ما وظیفه داریم که قبور مومنین و مسلمانان را آباد کنیم، مردم از روی عشق و ارادت در این زمینه هزینه می کنند سرمایه‌گذاری در مرقد و حرمین مطهر قطعا دستاوردهای فرهنگی، سیاسی، امنیتی را به همراه خواهد داشت. تنها  کافی است تعلق کنیم که اربعین چه دستاوردی خواهد داشت، مسلما اربعین زمینه ظهور را فراهم می کند.

,

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در طرح رزمایش زمستانی استان اصفهان اظهار کرد: امروز این رزمایش نشان دهنده  فعالیت  دستگاه های اجرایی و امدادی است، رزمایش طرح زمستانی با هدف ایجاد آمادگی برای ارائه خدمات امدادی زمستان پیش بینی شده که هر سال با همت نیروی انتظامی اجرا می‌شود و خدمت رسانی در شرایط بد آب و هوایی زمستان صورت میگیرد، این اقدام به صورت ویژه با برگرفته از برنامه های مدیریت بحران در کشور است  که در قانون مدیریت بحران نقش هماهنگی بسیار مهم است.

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: در چرخه فعالیت ها  عزیزان  از تمامی دستگاه‌های مختلف  از امروز  به مدت ۱۱۰ روز در جاده های کشور حضور دارند، از جمله دستگاه های  فعال میتوان به جمعیت هلال احمر، فوریت های پزشکی، سازمان آتش‌نشانی، راهداری، ستاد بازسازی عتبات عالیات و پلیس راه، نیروی انتظامی شرکتهای امدادرسانی، صدا و سیما، هواشناسی، شرکت گاز برق  و … اشاره کرد.

,

وی اذعان کرد: همه این افراد تحت لقاء فرماندهی موثر مدیریت بحران که در حوزه نیروی انتظامی شکل گرفته اقداماتی را انجام خواهند داد،  برای طرح زمستانی دستورالعملی تهیه شد و وظایف همه دستگاه ها در قالب وظایف مدیریت بحران تدوین شد و همه افراد می دانند که  در زمینه امدادرسانی در حوادث جاده‌ای چه نقش خواهند داشت.

,

شیشه فروش خاطر نشان کرد: همچنین برای اجرایی نمودن این ابلاغیه ها مانور های امنیتی شکل گرفته که در ایام گذشته متناسب با فعالیت دستگاه ها مانورهای عملیاتی اجرایی شد، اداره راه در استان اصفهان اقداماتی را انجام داده است و بیش از هزار کیلومتر در استان طرح راهداری بود که با هدف استاندارد سازی و پیشگیری از رخداد حوادث اجرا کرد، نقاط پر حادثه در سطح جاده ها شناسایی شده و آنها را اداره راه به همکاری بخش‌های دیگر بازسازی انجام داد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه