اخبار داغ

کارشناس مذهبی:

پایگاه بسیج بستر تربیت، رشد و تعالی جوانان انقلابی است

پایگاه بسیج بستر تربیت، رشد و تعالی جوانان انقلابی است
حجت‌الاسلام خلیفاوی با بیان اینکه پایگاه بسیج بستر تربیت، رشد و تعالی جوانان انقلابی است، گفت: بسیج به‌عنوان مهم‌ترین و تاثیرگذارترین نهاد اجتماعی کشور می‌تواند در حوزه‌های مختلف موردنیاز انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کند و حضور جوانان در این شجره طیبه یک دوره تربیتی و تجربه اندوزی برای قبول مسئولیت‌های مهم در آینده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی خلیفاوی کارشناس مذهبی استان هرمزگان در دومین روز از هفته بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: بعد از انقلاب ما شاهد برخی توطئه ها بودیم به طوری که انقلاب اسلامی با فتنه های داخلی و خارجی همراه بود و حضرت امام برای مقابله با این تهدیدها و دفاع برابر خطرهای احتمالی نیروی بسیج را تشکیل دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: یکی از پشتوانه‌های مهم جمهوری اسلامی ایران در نبرد نامتقارن با دنیای استکباری غرب، بهره‌گیری از نقاط قوت نظام اسلامی است. مهم‌ترین نقطه قوت این نظام مقدس، پشتوانه مردمی و وجود نهاد مقدس نیروی مقاومت بسیج است.

,

این کارشناس مذهبی هرمزگان ادامه داد: بسیج می‌تواند اصلی‌ترین نقش را در شرایط نبرد نامتقارن با توجه به برتری دشمن در عرصهٔ نظامی‌گری و بهره مندی از مزیت‌هایی در ابعاد تجهیزات، فن‌آوری، تاکتیک و تکنیک، ایفا کند.

,

خلیفاوی گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون؛ هر موقع که خطری طبیعی و نظامی ایران اسلامی را تهدید می کرد بسیج اولین نیرویی بود که پای کار آمده و تا کنون توانسته در عرصه های مختلف از جمله جنگ تحمیلی، دوران سازندگی، تامین امنیت مرزها، هجمه های نرم، حوادث طبیعی همچون زلزله و سیل، جنگ اقتصادی و مقابله با کرونا با جانفشانی ایستادگی کند.

,

وی با بیان اینکه پایگاه بسیج بستر تربیت، رشد و تعالی جوانان انقلابی است، افزود: بدون شک بسیج به عنوان مهم‌ترین و تاثیرگذارترین نهاد اجتماعی کشور می‌تواند در حوزه‌های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی نقش آفرینی کند و حضور جوانان در این شجره طیبه یک دوره تربیتی و تجربه اندوزی برای قبول مسئولیت‌های مهم در آینده است.

,

این کارشناس دینی هرمزگان خاطرنشان کرد: بسیج یک شخص نیست، بلکه روحیه‌ای است که حضرت امام(ره) آن را به وجود آورد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبب رشد و رویش آن شد که این روحیه در همه اقشار جامعه برای افتخار و سربلندی دین و کشور وجود دارد.

,

خلیفاوی تصریح کرد: بسیج میدانی است که امام(ره) آن را برای آرمانخواهی و عملی کردن و جامه عمل پوشاندن به آرمان‌های والای انسانی و انقلابی ایجاد کرد و بر اساس تبیین و تعریف روحیه بسیجی عملکرد توده های مردم را برای رسیدن به هدف واحد هدایت کرد.

,

 

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه