اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز:

واکسیناسیون کرونا مصداق حاکمیت تفکر بسیجی بر مسئولین کشور بود/ فرهنگ بن‌بست‌شکن انقلاب کمر به دفاع از ارزش‌ها بست

واکسیناسیون کرونا مصداق حاکمیت تفکر بسیجی بر مسئولین کشور بود/ فرهنگ بن‌بست‌شکن انقلاب کمر به دفاع از ارزش‌ها بست
سردار علیرضا حیدرنیا گفت: طی دو سال اخیر تمام کشورها درگیر ویروس منحوس کرونا شدند اما بسیج صحنه‌های زیبایی از خدمت را خلق کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده سپاه البرز امروز دوشنبه ۱ آذر در گردهمایی بسیجیان ادارات استان که در کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد، گفت: بسیج به عنوان یادگار امام(ره) امروز به بلوغ رسیده و گره‌گشای بسیازی از مشکلات به ظاهر ناگشودنی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,

سردار علیرضا حیدرنیا افزود: بدون شک بسیج یکی از الطاف معجزه گونه خداوند است که به این نام و انقلاب هدیه داد، بسیج درخت تنومندی است که هر روزی که از عمر آن می گذرد بر عزت و خدمتگزاری آن افزوده خواهد شد، ابرقدرت‌ها در حسرت داشتن این تشکل مردمی هستند.

,
وی با اشاره به اینکه بسیج امروز به برکت هدایت‌ها و رهبری‌های امامین انقلاب به یکی از بزرگترین امیدهای مستضعفان و آزادی خواهان جهان تبدیل شده است، اظهار داشت: بسیج نیرویی مردمی و خودجوش است که بدون تعلق خاطر به دنیا و صرفا برای رضای خدا پا در عرصه جهاد می گذارد.
,
سردار حیدرنیا تصریح کرد: بسیج به جریانی تبدیل شده که هر زمان با سرعت به سمت آرمان‌ها و اهداف عالیه انقلاب در حرکت است، بسیجی ها شیران روز و زاهدان شبی هستند که پای در این عرصه پر فکر گذاشته اند، آنها کمر به دفاع از ارزش هایی انقلاب بسته اند.
,
وی گفت: از جنگ سخت تا دفاع مقدس، جنگ نرم، کرونا، امنیت و دفاع از حرم عرصه جهاد بسیجی است که داعش را به عنوان جرثومه فساد از روی زمین محو کرد، طی دو سال اخیر تمام کشورها درگیر ویروس منحوس کرونا شدند اما بسیج صحنه‌های زیبایی از خدمت را خلق کرد.
,
سردار حیدرنیا افزود: زمانی که امام(ره) بسیجی بودن خود را افتخار می داند و آرزویش محشور شدن با بسیجیان است باید به جایگاه متعالی این تشکل مردمی پی برد، امروز فرهنگ بسیجی فرهنگ بن بست شکنی، تلاش، کار و جهاد خواهد بود، در واقع کلید حل مشکلات کنونی بازگشت به فرهنگ بسیجی است.
,
وی اظهار داشت: کارگزاران حکومتی انقلاب باید به فرهنگ و تفکر بسیجی که خدمت بی آلایش به خلق خدا است بازگردند، روند کنونی نشان می دهد در گام دوم انقلاب در فضای نزدیکتری با دشمن مواجه می شویم، در واقع محیط منازعه پیچیده تر و متنوع تر شده و تقابل گسترده است.
,
سردار حیدرنیا تصریح کرد: بسیج باید خود را برای اصطکاک سخت و پنجه در پنجه استکبار انداختن آماده کند، راز اعتلا و رویش بسیج حضور در میدان های جهاد بزرگ خواهد بود، امروز بسیج سنگر نشین خط مقدم مقابله با جبهه استکبار است و نمی توان صحنه ای را یادآورد که سرافراز نباشد.
,
وی در خاتمه گفت: زمانی که ابرقدرت های دنیا با ذلت ماسک را از دیگر کشورها می دزدیدند، بسیجیان وارد عرصه شده و بحران ماسک را مدیریت کردند، مدیریت بحران مردمی، رزمایش های کمک مومنانه و واکسیناسیون نشان داد زمانی که تفکر انقلابی و بسیجی بر مسئولین حاکم می شود گره ای نمی ماند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه