اخبار داغ

نشست هم‌اندیشی و هماهنگی مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای در اصفهان

باران چشمه: کمک کنیم تا ورزش زورخانه ای جزو مسابقات المپیک و آسیایی باشد/ باید بتوانیم این رشته را دنیا توسعه دهیم

باران چشمه: کمک کنیم تا ورزش زورخانه ای  جزو مسابقات المپیک و آسیایی باشد/ باید بتوانیم این رشته را دنیا توسعه دهیم
نشست هم‌اندیشی و هماهنگی مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای در اصفهان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای با حضور 8 کشور ماه آینده به میزبانی ایران در اصفهان برگزار می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر همین اساس جلسه هم‌اندیشی، هماهنگی و برنامه‌ریزی این رویداد بین المللی امروز با حضور مهرعلی باران چشمه سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، محسن مهرعلیزاده رییس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای، مسعود ملکی دبیر فدراسیون، طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، زهرایی رییس هیئت زورخانه ای استان اصفهان، مسوولین شهرداری اصفهان و دیگر مسوولین مربوطه در دفتر امام جمعه اصفهان برگزار شد.

,

این دوره از رقابت های جهانی ورزشهای زورخانه ای با شرکت منتخب قاره ها که متشکل از 8 کشور خارجی و دو تیم از کشورمان برگزار می شود که در آن۷۰ تا ۸۰ نفر مهمان خارجی حضور خواهند داشت. 22 دی ماه تاریخ ورود تیم ها به ایران است و از ۲۴ تا ۲۷ دی ماه نیز مسابقات برگزار خواهد شد.

,

مهرعلی باران چشمه در نشست خبری جام جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی به میزبانی اصفهان با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: در چند ماهی که در فدراسیون فعالیت می کنم در جلسه ای که با مهرعلیزاده داشتم بنابراین شد که در تعامل و همدلی بتوان کمک کرد تا این ورزش که یک ورزش ملی، بین المللی و فرهنگی مرز و بوم کشور است، بیش از پیش توسعه پیدا کند.

,

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه و کشتی پهلوانی ایران خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم ورزشی که بیش از سه هزار سال قدمت دارد را بتوانیم در دیگر کشورهای دنیا توسعه دهیم. یکی از راه های توسعه یک ورزش، برگزاری مسابقات در سطح بین المللی و جهانی است.

,

در ادامه باران چشمه بیان کرد: اصفهان اعلام کرد می خواهد میزبان برگزاری این مسابقات باشد، ما نیز با کمال میل پذیرفتیم در میزبانی از این مسابقه نیز کمک کنیم. اصفهان از قدیم الایام بعنوان یکی از استان های خوشنام در میزبانی از مسابقات بوده و است.

,

وی افزود: مقدمات این مسابقه مورد ارزیابی قرار گرفته؛ ما باید برای ترویج این مسابقات و توسعه این ورزش ملی و مذهبی که علاوه بر کشور در سطح جهانی نیز انجام می شود، تلاش کنیم، این ورزش مورد تأکید رهبری نیز بوده و ایشان عنایت دارند این ورزش در اقصی نقاط کشور  توسعه و ترویج پیدا کند.

,

مهرعلی باران چشمه ، اذعان کرد: امیدوارم میزبانی خوب مسابقات را داشته باشیم. تلاش می کنیم که به فدراسیون بین المللی کمک کنیم تا این رشته  جزء مسابقات المپیک و آسیایی باشد چرا که این ورزش خیلی زیباست و این جایگاه را دارد که در سطح المپیک برگزار شود.

,

در ادامه رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه و کشتی پهلوانی ایران تصریح کرد: برای اینکه حضور خوب و قوی و مقتدرانه ای در این دوره از مسابقات داشته باشیم مسابقه انتخاب تیم ملی را در تهران برگزار کردیم. ۴۰ نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب و اولین اردو در سرعین اردبیل برگزار و مرحله دوم نیز روز شنبه پایان یافت.

,

باران چشمه گفت: در این دوره از مسابقات ما دو تیم خوب داریم، یک تیم به عنوان تیم ملی و یک تیم هم به عنوان منتخب استان اصفهان در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه