اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

انسان امروز نیاز به آرامش دارد و این مهم در نماز به دست می‌آید

انسان امروز نیاز به آرامش دارد و این مهم در نماز به دست می‌آید
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: امروز بشر به آسایش رسیده است اما از آرامش محروم است و این آرامش در نماز به دست می‌آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در اجلاسیه نماز نیروهای مسلح استان یزد گفت: بسیج و بسیجی یعنی خروجی نماز و یعنی تربیت شده کارخانه انسان‌سازی نماز و خوشحالم در هفته بسیج به استانی آمده و در جمع مردمی حضور پیدا کرده‌ام که به اقامه‌کنندگان دین خدا هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان اینکه اقامه نماز اقامه دین خداست، اظهار داشت: نماز ستون دین است و برای برپایی دین خدا با ستون دین را برپا کرد؛ نماز سرچشمه همه خوبی‌ها و ساختن انسان برای همه میدان‌ها است.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: مردم یزد خدا را شاکر باشند به این لقب دارالعباده و البته باید از آن حفاظت کرد و باید بدانیم که دشمن به دارالعباده بیشتر نسبت به جاهایی دیگر حمله می‌کند.

,

حاجی‌صادقی با بیان اینکه گل سرسبد همه عبادات نماز است، عنوان کرد: کمال انسان به قرب خداست و هر چه انسان به خداوند نزدیک‌تر شود قیمتی‌تر می‌شود و وسیله پرواز و قرب به خدا عبادت است.

,

وی بیان کرد: باید عبادات و نمازها علاوه بر اینکه صحیح اقامه شوند، از نظر سازندگی و تأثیرگذاری نیز بهتر شود و در این مسیر باید تلاش کنیم.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اضافه کرد: نماز تجلی خلوت و اتصال عبد به خداوند و ملاقات خصوصی عبد و معبود است و باید به خداوند التماس کنیم تا لذت نماز را به ما بچشاند و عشق به نماز داشته باشیم.

,

حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: نماز محور قبولی همه عبادات و اعمال است و دلیلیش این است که اگر نماز قبول شد همه چیزهای دیگر را هم درست می‌کند.

,

وی تأکید کرد: نماز هم نماد دین و هم باطن دین است، نماز حقیقت عبودیت است و عالی‌ترین درجه‌ای که انسان به آن می‌رسد؛ درجه‌ای که از نبوت و از امامت بالاتر است و آن مقام عبودیت و بندگی است که این مقام در نماز به دست می‌آید.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: نماز آرامش‌دهنده روح و روان آدمی است، امروز بشر به آسایش رسیده است اما از آرامش محروم است و این آرامش در نماز به دست می‌آید.

,

حاجی‌صادقی ادامه داد: نماز کانون تربیت است و این نسخه‌ای است برای کسانی که دنبال اقدامی مؤثر برای تربیت هستند.

,

وی اظهار داشت: نمازخوان که خدا را بزرگ ببیند دیگر هیچ کس و هیچ چیز برایش بزرگ نیست و از هیچ قدرتی نخواهد ترسید کسی که عبد خدا شد عبد هیچ کس دیگر نمی‌شود.

,

حاجی‌صادقی گفت: خوب است که قدری راجع به نماز و حقیقت نماز مطالعه کنیم و به کارکرد نماز برسیم چرا که نماز به ما سبک زندگی می‌دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه