اخبار داغ

جمعه های بدون تعطیلی؛ زمینه ساز دلگرمی مردم

دولت سیزدهم بزرگترین آواربرداری اقتصادی - سیاسی تاریخ ایران را کلید زد/ وقتی آیت الله رئیسی بذر امید را در دل مردم کاشت

دولت سیزدهم بزرگترین آواربرداری اقتصادی - سیاسی تاریخ ایران را کلید زد/ وقتی آیت الله رئیسی بذر امید را در دل مردم کاشت
دولت سیزدهم در شرایطی اوضاع کشور را در دست گرفت که مردم اعتماد خود را به مسئولین کامل از دست داده بودند و حتی برای تامین کالاهای اساسی خود مشکل داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، دولت سیزدهم با ریاست آیت الله رییسی و پشتوانه رای بالای مردم از اولین روز تشکیل و پس از مستقر شدن بزرگترین آواربرداری اقتصادی – سیاسی تاریخ ایران را شروع کرد، به گونه ای که این آوار برداری عظیم زمینه های بازگشت اعتماد مردم به نظام را فراهم آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سفرهای ساده، مردمی و بدون تشریفات دولت سیزدهم مهر تائیدی بر مردمی بودن آن است، آیت الله رئیسی در قامت  رئیس جمهور در جمعه های بدون تعطیلی و با سفر به استان های کم برخوردار در روزهای نخست فعالیت خود، انقلابی بودن دولت را نمایان کرد.
,
 
,
جمعه های بدون تعطیلی؛ زمینه ساز دلگرمی مردم
, جمعه های بدون تعطیلی؛ زمینه ساز دلگرمی مردم ,
 
,
یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" می گوید؛ جمعه های بدون تعطیلی امید را در دل های مردم زنده کرده و موجی از دلگرمی را در سطح جامعه به وجود آورد. حضور سرزده آیت الله رئیسی همزمان با روزهای تعطیل در استان ها، ما را یاد سردار سلیمانی می اندازد.
,
 
,
حامد اشتری پور ادامه می دهد؛ دولت سیزدهم در جمعه های بدون تعطیلی ثابت کرد که ایران فقط تهران نیست و همه استان ها ماننده پایتخت اهمیت دارند. حضور سرزده و بدون تشریفات، مدیریت جهادی این دولت را نشان می دهد و این مدیریتی است که در زمان های مختلف در کشور پاسخگو بوده است.
,
 
,
دولت سیزدهم بانک ها را از بنگاه داری به سمت اشتغال زایی سوق داد
, دولت سیزدهم بانک ها را از بنگاه داری به سمت اشتغال زایی سوق داد,
 
,
همچنین سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ مصوبات مجلس در زمینه ساخت مسکن و جلوگیری از فرار مالیاتی مهم ترین نکاتی است که دولت سیزدهم آن را در دستور کار قرار داده است، همچنین جلوگیری از رشد نقدینگی و حفظ ارزش پول ملی می تواند اثر گذار باشد.
,
 
,
علی حدادی با اشاره به اینکه مولفه مذکور در ایجاد اشتغال موثر است، ادامه داد:  متاسفانه پیش از این بانک ها بنگاه اقتصادی بودند اما باید بنگاه داری را کنار بگذارند و نقدینگی را در راستای ایجاد اشتغال، حمایت از سرمایه گذاری و پیشرفت کشور با ارائه تسهیلات به جامعه تزریق کنند.
,
 
,
, ,
 
,
دولت سیزدهم با شتاب واکسیناسیون سیر کرونا را نزولی کرد
, دولت سیزدهم با شتاب واکسیناسیون سیر کرونا را نزولی کرد,
 
,
رئیس اورژانس استان البرز و سخنگوی ستاد کرونا در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ همزمان با شروع به کار دولت جدید آمار تزریق واکسن و تامین آن برای کشور افزایش پیدا کرده است، اگر چه مدیران پیشین وزارت بهداشت هم تلاش کردند اما مطمئنا آنچه مشهود است با آغاز دولت سیزدهم سرعت واکسیناسیون چند برابر شد.
,
 
,
مهرداد بابایی با اظهار امیدواری درباره سیر نزولی کرونا ادامه می دهد؛ در سنوات گذشته ناچار بودیم محدودیت هایی را با توجه به سن افراد و شرایط برای تزریق واکسن اعمال کنیم اما در حال حاضر هیچ گونه محدودیتی در نوع و تعداد واکسن نداریم، به اندازه کافی برای جمعیت هدف واکسن در اختیار داریم.
,
 
,
جهاد دولت مردمی صف های تحقیرآمیز کالا را جمع کرد
, جهاد دولت مردمی صف های تحقیرآمیز کالا را جمع کرد,
 
,
و اما یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" می گوید: با تدبیر به موقع، مدیریت جهادی و کار شبانه روزی آیت الله رئیسی صحنه های تحقیرآمیز دولت قبل مثل صفوف مردم برای مرغ، پوشک و... برچیده شد. دولت گذشته با کلید تدبیر کشور را در دست گرفت و با کلید بی تدبیری آن را واگذار کرد.
,
 
,
هاشم رستمی ادامه داد:  دولت سیزدهم در شرایطی اوضاع کشور را در دست گرفت که مردم اعتماد خود را از مسئولین کامل از دست داده بودند و حتی برای تامین کالاهای اساسی خود مشکل داشتند اما با درایت و مدیریت جهادی دولت سیزدهم اکنون به وفور کالای مورد نیاز مردم در جامعه موجود است.
,
 
,
, ,
 
,
عِرق دولت به ورزشکاران المپیکی
, عِرق دولت به ورزشکاران المپیکی ,
 
,
یک کارشناس ورزش با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه به ورزشکاران را با پرداخت جوایز آنها بلافاصله پس از المیپک ثابت کرد، به خبرنگار تیتریک، می گوید: در دولت های گذشته بی مهری به جامعه ورزشی باعث بی انگیزگی آنها شده بود اما در دولت آیت الله رئیسی طی۱۰۰ روز مطالبه ورزشکاران محقق شد.
,
 
,
مجتبی عسگری ادامه داد: امروز این اطمینان خاطر در بین جامعه ورزشی وجود دارد که ورزشکاران با فراغ بال می توانند افتخار بیافرینند چرا که دولت حامی آنها است، در دولت گذشته بارها بی مهری به ورزشکاران رسانه ای شد اما عزمی راسخ برای حمایت از این قشر که با جان و دل کار می کنند، وجود نداشت.
,
 
,
اعتماد به جوانان در دولت سیزدهم عملیاتی شد
, اعتماد به جوانان در دولت سیزدهم عملیاتی شد,
 
,
یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" می گوید: جوان‌گرایی یکی از برنامه های اصلی آیت الله رئیسی در زمان انتخابات بود و اولین گام را با انتخاب وزرایی جوان عملی کرد. میانگین سنی دولت ‌های یازدهم و دوازدهم به ترتیب ۵۷ و ۵۸ بود که این عدد در کابینه آیت الله رئیسی به ۵۲ سال رسید.
,
 
,
محمدصدرا پیروی ادامه داد: استفاده از جوانان در کابینه پیامی امیدبخش را به جوانان کشور داد مبنی بر اینکه این قشر در دولت سیزدهم مورد توجه هستند و اعتماد به جوانان عملی ثابت شد، مقام معظم رهبری جوانان را مولفه اصلی تحقق گام دوم انقلاب دانستند بنابراین باید عرصه فراهم شود تا بتوانند کشور را با ایده های ناب به خودکفایی برسانند.
,
 
,
هارمونی دیپلماسی و میدان نگاه آمریکا و اروپا را به ایران تغییر داد
, هارمونی دیپلماسی و میدان نگاه آمریکا و اروپا را به ایران تغییر داد,
 
,
یک کارشناس مسائل خاورمیانه در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ رویکردی که در دولت سیزدهم اتخاذ شد با توجه به تفکر حاکم بر بدنه اجرایی دولت ، همسویی با بدنه حاکمیتی و کلیت افکار عمومی جامعه و چگونگی تعامل با دنیای خارج مبتنی بر ارزش ها و اصول انقلاب موجب هماهنگی بین میدان و دیپلماسی شد.
,
 
,
علی اصغر زارعی ادامه داد؛ مواضع صریح و روشن دولت سیزدهم و سخنان رئیس جمهور در دیدار با روسای دولت ها با اقبال عمومی مواجه شد، موفقیت های بزرگی در ۳ ماهه اخیر شاهد بودیم که عضویت رسمی ایران در پیمان شانگهای یک مورد از آنهاست.
,
 
,
این کارشناس و استاد دانشگاه اظهار داشت: نوع نگاه کشورهای افراطی کشورهای منطقه اعم از عربستان و امارات نسبت به جمهوری اسلامی در حال تغییر است، این مهم نشان می دهد استقبال خوبی از رفتار دیپلماسی ایران در سطح منطقه و بین المللی شده است.
,
 
,
وی در ادامه گفت: همچنین تعامل با اروپا و آمریکا و مذاکرات هسته ای با توجه به پافشاری ایران بر منافع خود و پرهیز از مجامله، خوش باوری و اعتماد فریبکارانه به غرب باعث شده است آنها هم در نوع نگاه خود تغییراتی ایجاد کنند. امروز انسجام و همدلی نقطه قوت ایران در مقابله با زیاده خواهی کشورهای متخاصم شده است. 
,
 
,
, ,
 
,
عدم پذیرش اهرم فشار، آزادسازی دارایی های بلوکه شده را هموار کرد
, عدم پذیرش اهرم فشار، آزادسازی دارایی های بلوکه شده را هموار کرد,
 
,
زارعی ادامه داد؛ کره جنوبی و کشورهایی دیگری که دارایی های ایران را مسدود کرده اند امروز به این جمع بندی رسیده اند که باید در نوع رفتار خود تغییر ایجاد کنند چرا که جمهوری اسلامی حاضر به پذیرش اهرم فشار و تحمیل کالا در ازای پول های خود نیست.
,
 
,
وی اظهار داشت: یکی از حوزه هایی که در سیاست داخلی و دیپلماسی ایران دیده می شود تاکید بر ظرفیت های داخلی و جلوگیری از ورود کالاهایی است که می تواند بازار داخلی را تحت شعاع قرار دهد و این مهم را در عرصه های مختلف شاهد بوده ایم.
,
 
,
زارعی تصریح کرد: ایران توانسته با قدرت و توانمندی های خوبی که در عرصه دانش، تکنولوژی نوین و دفاعی دارد میدان و دیپلماسی را در جهت منافع ملی، گسترش نفوذ و مقابله با محدودیت های گذشته همسو کند. در واقع توانمندی های ایران در راستای اقتدار اقتصادی در حال افزایش است. 
,
 
,
و اما در خاتمه باید گفت؛ اصلاح طلبان بعنوان شریک سیاسی اقتصادی دولت امنیتی روحانی در ۸ سال گذشته، امروز می خواهند در موضع طلبکاری قرار بگیرند که البته سخت در اشتباه هستند، ننگ دولت روحانی هرگز از دامن این جریان پاک نخواهد شد و آواربرداری ها همچنان ادامه دارد.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه