اخبار داغ

در گفتگو با هنرمند کرمانی عنوان شد؛

اعلام حمایت همیشگی سازمان بسیج از اشتغالزایی/ ایجاد اشتغال خانگی برای ۶ خانواده

اعلام حمایت همیشگی سازمان بسیج از اشتغالزایی/ ایجاد اشتغال خانگی برای ۶ خانواده
مژده امجد با بیان اینکه در حال حاضر ۶ خانواده در اشتغال خانگی و ۱۵ نیرو در اشتغال جمعی فعالیت می کنند، گفت: سازمان بسیج در چندین مرحله ضمن بازدید از محل کارگاه حمایت های داشته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مژده امجد در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اینکه زمینه فعالیتی خود در راستای درج تصویر شهدا بر روی لیوان شیشه ای گفت: فعالیت خود را به طور رسمی از سال ۸۹ و فعالیت اشتغال زایی در این عرصه را از سال 1398 آغاز کرده ام.

این بانوی هنرمند کرمانی با بیان اینکه در عرصه هایی همچون بسیج، هلال احمر و ورزش فعالیت های مختلف داشته ام، ابراز کرد: برای ارتقا کار خود از تجربه دیگران،کلاس های مشاوره آنلاین و حضوری استفاده کرده ام.

وی اظهار کرد: هدفم از انجام این فعالیت، ایجاد اشتغال در مناطق محروم و برای خانواده های کم برخوردار بوده است و در این راستا چندین رشته راه اندازی شد و بستر کار به دلیل تقاضا در کرمان است.

امجد تصریح کرد: در حال حاضر ۶ خانواده در اشتغال خانگی و ۱۵ نیرو در اشتغال جمعی فعالیت می کنند و آثار و برکات این کار را می توانیم در خانواده ها با رونقی که در مخارج و حل مشکلات آنها ایجاد شده است، مشاهده کنیم.

این بانوی هنرمند کرمانی در پایان خاطر نشان کرد: سازمان بسیج در چندین مرحله ضمن بازدید از محل کارگاه حمایت های داشته اند و همواره از سوی سازمان بسیج عنوان شده است که آمادگی حمایت در این عرصه را از ما دارند.

انتهای پیام/https://armanekerman.ir/vdccmiqse2bqim8.ala2.htm

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, https://armanekerman.ir/vdccmiqse2bqim8.ala2.htm]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه