اخبار داغ

حمله ده‌ها سارق نقاب دار به فروشگاهی در آمریکا

حمله ده‌ها سارق نقاب دار به فروشگاهی در آمریکا
۸۰ سارق نقابدار به فروشگاهی در شهر سان فرانسیسکو در آمریکا حمله و به سرقت کالا‌های این فروشگاه اقدام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه تلویزیونی‌ای بی سی نیوز؛ ۸۰ سارق نقابدار به فروشگاهی در شهر سان فرانسیسکو در آمریکا حمله و به سرقت کالا‌های این فروشگاه اقدام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این حمله ۱ میلیون دلار از کالا‌های این فروشگاه به سرقت رفت. این حمله به یکی از شعبه‌های فروشگاه نورث استرام در شهر سان فرانسیسکو روی داد. آن‌ها بیشتر کالا‌های موجود در قفسه‌های این فروشگاه را به سرقت بردند.
,
در ادامه برت برت صاحب یک رستوران و یکی از شاهدان عینی این حادثه گفت:شمار آن‌ها بین ۵۰ تا ۸۰ نفر می‌رسید. آن‌ها نقاب زده بودند. آن‌ها میله‌های آهنی به همراه داشتند. آن‌ها به فروشگاه نورث استرام در اینجا حمله و آنجا را غارت کردند.
,
 
,
در ادامه خبرنگار گفت:افسران پلیس تنها توانستند یک مرد و زن را در این رابطه بازداشت کنند. این دو نفر به وسیله پلیس در خودروی خود حین فرار بازداشت شدند. یک نفر دیگر هم حین فرار بازداشت شد.
,
 
,
در ادامه شاهد عینی حادثه گفت:من تصور می‌کردم که آن‌ها می‌خواهند به خودرو‌ها آسیب وارد کنند. من در‌های جلو و پشت رستوران را بستم.
,
 
,
در ادامه خبرنگار گفت:یک روز پیش از آن در سان فرانسیسکو از یک فروشگاه دیگر یک میلیون دلار کالا به سرقت رفت. در این مورد شماری از سارقان به چندین فروشگاه حمله و آن‌ها را غارت کردند. منتقدان می‌گویند که نبود مسئوولیت پذیری در بین نهاد‌های حافظ قانون و پلیس به خوبی قابل مشاهده است. این موضوع سبب شده است که سارقان بار دیگر وارد خیابان‌ها شوند و این مشکلات را ایجاد کنند. یکی از این سارقان که بازداشت شده است پیشتر به خاطر جرایم ناشی از اسلحه در ماه مارس بازداشت شده بود.
,
 
,
در ادامه یکی از مقامات قضایی شهر سان فرانسیسکو به نام آهشا سافای گفت:ما باید تبعاتی را برای عوامل این اقدامات در نظر بگیریم و ما دیگر نمی‌توانیم این نوع رفتار را تحمل کنیم.
,
 
,
خبرنگار گفت:به دنبال این سرقت‌ها شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال گرینز شماری از شعبه‌های فروشگاه‌های خود را تعطیل کرد. تصاویری ویدئویی از سرقت از این فروشگاه‌ها منتشر شده است. در یکی از این تصاویر یکی از سارقان در حالی که بر روی یک دوچرخه سوار است با شماری از کالا‌های سرقت شده از فروشگاه خارج می‌شود. در هفته گذشته هم در یکی از مناطق شهر شیکاگو ۱۴ سارق وارد یکی از شعبه‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوئی ویتون شدند. آن‌ها ۱۲۰ هزار دلار کالا از این فروشگاه سرقت کردند و با خودرو‌های خود از منطقه دور شدند.
,
 
,
در ادامه جیمز کروگر رئیس پلیس شهر اوک بروک در شیکاگو گفت:به محض اینکه آن‌ها وارد فروشگاه شدند کیسه‌های خود را از کالا‌های مسروقه پر کردند.
,
 
,
خبرنگار گفت:پلیس اعلام کرد که مسئوول نگهبانی فروشگاه در وقت استراحت خود به سر می‌برد. دادستان کل ایلینویز هم اکنون یک کارگروه را برای رسیدگی به این نوع جرایم تشکیل داده است. از طرف دیگر در شهر سان فرانسیسکو هم پلیس گشت‌های خود را در خیابان‌ها افزایش داده است. از طرف دیگر قوانین ترافیکی در شهر‌ها تغییر یافته است تا سارقان نتوانند خودرو‌های خود را به راحتی در محل نزدیک فروشگاه‌ها پارک کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه