اخبار داغ

دبیر قرارگاه تحول محلات شهید استادی سکل:

وقتی که بسیجیان برای محرومیت‌زدایی به میدان می‌آیند/ از پیگیری مشکلات تا جلوگیری از طلاق در سکل رودان

وقتی که بسیجیان برای محرومیت‌زدایی به میدان می‌آیند/ از پیگیری مشکلات تا جلوگیری از طلاق در سکل رودان
زارع‌پور گفت: محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان از اولویت های قرارگاه تحول محلات می باشد و بسیجیان تلاشگر به همت خود مردم در راستای ایجاد تحول در منطقه قدم برمی‌دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر زارع پور در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن تبریک هفته بسیج به تشریح برنامه های یکساله قرارگاه تحول محلات شهید استادی سکل رودان پرداخت و اظهار کرد: نهال به ثمر نشسته بسیج و قرارگاه های تحول که در عرصه‌های مختلف  که در ساخت و تعمیر و مرمت  مدارس، خانه بهداشت، خانه نیازمندان،‌ مساجد، بقاع متبرکه،آب رسانی روستایی، ‌فضاهای ورزشی، گلزار شهدا، پروژه های حوادث غیر مترقبه فعالیت دارد توانسته است به اهداف خود دست یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: پروژه‌هایی که به همت قرارگاه تحول صورت می‌گیرد باید تداوم یابد تا مردم در منطقه به رفاه دست پیدا کنند.

,

دبیر قرارگاه تحول محلات شهید استادی سکل رودان ادامه داد: به همت قرارگاه تحول و بسیجیان از همان ماه های ابتدایی شیوع بیماری کرونا تاکنون در تولید و توزیع ماسک، همکاری در مبادی ورودی و خروجی، ضدعفونی اماکن عمومی و مذهبی و با توجه منویات مقام معظم رهبری در خصوص کمک های مومنانه قریب ۴هزار پرس غذا و بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

,

زارع پور فقر و اعتیاد را عوامل مهم در وقوع طلاق عنوان کرد و گفت: این قرارگاه با تشکیل گروه مصلحین به رفع مشکلات خانوادگی و جلوگیری از طلاق در این منطقه کمک شایانی کرده که این موضوعات از آسیب های اجتماعی از جمله فقر و اعتیاد می باشد.

,

وی تصریح کرد: با همکاری بنیاد برکت توانستیم تا مشکل اشتغال جوانان را مرتفع کنیم و امیدواریم با کمک مردم، خیرین و مسئولین ریشه بیکاری در بین جوانان را با ایجاد اشتغال، آموزش حرفه و کار بخشکانیم.

,

دبیر قرارگاه تحول محلات شهید استادی سکل رودان خاطر نشان کرد: جا دارد از فرماندهی محترم سپاه ناحیه، فرمانده حوزه امام حسین(ع)، بسیجیان و خیرین که ما را یاری کردند تشکر کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه