اخبار داغ

چمران:

در بودجه ۱۴۰۰ گره‌گشایی در حوزه حمل و نقل وجود ندارد

در بودجه ۱۴۰۰ گره‌گشایی در حوزه حمل و نقل وجود ندارد
رئیس شورای شهر تهران گفت: متاسفانه گره‌گشایی در حوزه حمل و نقل در بودجه ۱۴۰۰ وجود ندارد و این شرایط را فراهم کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی چمران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت حمل و نقل و ترافیک در پایتخت گفت: متاسفانه نتیجه کم‌کاری و عدم توجه به این حوزه در دوره گذشته همین شرایط را ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او با اشاره به عدم واگذاری اتوبوس و واگن‌های مترو در دولت قبل به مدیریت شهری گذشته گفت: نتیجه این عملکرد همین می‌شود که می‌بینیم. شرایط نامناسبی بوجود آمده است و در دوره چهارم ما ۶ هزار اتوبوس داشتیم که این تعداد در دوره گذشته به دو هزار و ۲۰۰ اتوبوس کاهش پیدا کرد و از هزار واگن نیز به ۴۰۰ واگن کاهش پیدا کرد که اینها قطعا مردم را تحت فشار قرار خواهد گذاشت.
,
 
,
چمران با بیان اینکه با این شرایط بسیاری از مسافران نمی‌توانند از مترو و اتوبوس استفاده کنند، افزود: در صورتی که مردم سفر خوبی را در حوزه حمل و نقل عمومی (مترو و اتوبوس) تجربه کنند به سمت استفاده از این وسایل خواهند رفت اما با توجه به شرایط تمایل آنها استفاده از اتومبیل شخصی است و نتیجه آن ترافیک و آلودگی هواست. چنانچه مدارس و دانشگاه‌ها نیز به طور کامل بازگشایی بشود بیست درصد به این ترافیک افزوده خواهد شد.
,
 
,
چمران در پاسخ به این پرسش که آیا در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران توجهی به حوزه حمل و نقل شده است گفت: متاسفانه گره‌گشایی در این حوزه در بودجه ۱۴۰۰ وجود ندارد و این شرایط را فراهم کرده است.
,
 
,
ا‌و در پاسخ به اینکه آیا  بودجه ۱۴۰۰ عمدا توسط شورای قبلی به این شکل بسته‌ شده گفت: در این زمینه بهتر است سکوت کنم و قطعا مردم پاسخ آن را می‌دانند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
منبع: ایلنا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه