اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه استان البرز:

فضای مجازی خط مقدم دشمن است/ بخش مهمی از جنگ های آینده به فضای سایبر بر می گردد

فضای مجازی خط مقدم دشمن است/ بخش مهمی از جنگ های آینده به فضای سایبر بر می گردد
حجت الاسلام علیمراد یوسفی گفت: بخش مهمی از جنگ های آینده به سایبر و فضای مجازی بر می گردد و این نوع از جنگ ها به شدت در جهان رو به افزایش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز در نشست برخط «بسیج و مردم» در کانال بصیرت استان گفت: بصیرتِ بسجیان ستودنی است و نباید غافل شویم که دشمنان ایده های رنگانگی در این فضا دارند، بنابراین این بصریت باید متناسب با حربه های دشمن بروز رسانی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حجت الاسلام علیمراد یوسفی ادامه داد: حتی یک نفر از بسیجیان نباید در عرصه جنگ نرم دشمن آسیب ببیند، بلکه نیروهای انقلابی باید جامعه را به سمت ترقی پیش ببرند و افراد را در مقابل حملات سایبری آگاه کنند.
,
 
,
وی افزود: بسیجیان امتحانات بسیار خوبی در عرصه های جنگ نرم و جنگ سخت پس داده اند و جنگ نرمی که در طول تاریخ اتفاق افتاده و پیروزی ما در این جنگ، یکی از موفقیت های بزرگ نیروهای انقلابی در این عرصه است.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: در زمان حضرت موسی (ع) خداوند بندگان خود را امتحان کرد و امروز نیز ما در عصر غیبت مورد آزمون الهی هستیم که باید با بصیرت و آگاهی بسیجیان و هدایت های مقام معظم رهبری از این عرصه با موفقیت عبور کنیم.
,
 
,
حجت الاسلام یوسفی گفت: امروز حیله های متعدد دشمن با بصیرتِ بهنگام نیروهای انقلابی نابود شده و به برکت حضور بسیجیان همه مرزها در سراسر عالم در حال گسترش و آماده سازی برای ظهور امام عصر (عج) است.
,
 
,
وی ادامه داد: در این شرایط سخت و حساس ظهور نباید اشتباه و غفلتی از ما سر بزند که این ها به انقلاب ضربه می زند.
,
 
,
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان تاکید کرد: بصیرت بسیجیان باید حتما بروز رسانی شود و کار در فضای مجازی و سنجش ظرفیت کشور با رزمایش های مجازی نمونه هایی از موفقیت های انقلاب در این فضا است.
,
 
,
حجت الاسلام یوسفی گفت: باید در هدایتگری و بصیرت افزایی روز به روز پیشرفت کنیم و قانع به این موفقیت ها نباشیم و هر روز با رزمایش های بیشتر و با آزمون های بزرگتر در فضای مجازی بدرخشیم.
,
 
,
وی افزود: دشمن هزینه های میلیاردی در فضای مجازی می کند، ولی خوشبختانه با توان داخلی، اقتدار و بصیرت نیروهای انقلابی تمام نقشه های دشمن در این فضا نابود شده است.
,
 
,
این مسئول بیان کرد: باید عنایت ویژه ای به فضای مجازی داشته باشیم همان گونه که مقام معظم رهبری در باب اهمیت این فضا می فرمایند: "فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد"، بنابراین امروز فضای مجازی جهاد و خط مقدم دشمن است.
,
 
,
حجت الاسلام یوسفی گفت: باید در فضای مجازی به گونه ای عمل کنیم که خودمان تعیین کننده باشیم و فضای فکری این فضا به وسیله نیروهای بسجی تعیین شود.
,
 
,
وی ادامه داد: ممکن است در عرصه مجازی کمبودها و مشکلاتی داشته باشیم، ولی بسیج همیشه ثابت کرده که از کمترین امکانات بیشترین بهره را می برد و از سخت ترین تهدیدات بیشترین فرصت را می برد. اکنون نیز بسیج خواهد توانست در عرصه جدید فضای مجازی پپیشتاز و نقش آفرین باشد.
,
 
,
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان عنوان کرد: ممکن است در آینده جبهه جنگ عوض شود و بسیج باید آمادگی و اقتدار لازم را برای پیروزی در این جبهه ها داشته باشد.
,
 
,
حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه بسیج در مبارزه و پیشگیری کرونا نقش بسیار مهم و کلیدی داشت، افزود: ورود به موقع و بهنگام بسیجیان در عرصه واکسیناسیون، بهداشتی، درمانی، تجهیز بیمارستان ها باعث سیر نزولی این ویروس در جامعه شد.
,
 
,
وی عنوان کرد: امروز تفکر بسیجی در سراسر عالم در حال گسترش است و تفکر استکبار رو به زوال و نابودی است علی رغم اینکه هزینه های بسیاری در این عرصه کرده ولی نتیجه عکس گرفته است.
,
 
,
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه جبهه مقاومت به یک جبهه متحد تبدیل شده است، گفت: امروز نه تنها تجزیه بین کشورهای مورد تجاوز اتفاق نیفتاده بلکه یک ترکیبی ایجاد شده و دشمن راهی جز فرار از منطقه ندارد.
,
 
,
حجت الاسلام یوسفی گفت: رزمایش فضای مجازی یکی از بهترین رزمایش هاست و موفقیت و ظرفیت بسیج را در این عرصه به جهانیان نشان می دهد.
,
 
,
وی ادامه داد: بخش مهمی از جنگ های آینده به سایبر و فضای مجازی بر می گردد و این نوع از جنگ ها به شدت در جهان رو به افزایش است.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: باید خود را برای جنگ های سایبری آماده کنیم تا بتوانیم در عرصه سایبری دفاع مناسب و حمله خوب داشته باشیم.
,
 
,
حجت الاسلام یوسفی افزود: حمله سایبری به رژیم صهیونیستی زلزله ای در ارتش اطلاعات سران این رژیم ایچاد کرد و باعث ایجاد تغییراتی در دژبانی این ارتش شد.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: جنگ های سایبری نقش مهم گردان های سایبری در فضای مجازی و جنگ نرم دشمن را مشخص کرده، بنابراین باید در این عرصه نیز موفق عمل کنیم و نقش نیروهای بسیجی در این گردان ها بی بدیل است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه