اخبار داغ

در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد مطرح شد؛

اعطای بیش از ۳۰۰میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی یزد

اعطای بیش از ۳۰۰میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی یزد
در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد که با حضور مدیران بانکهای استان برگزار شد،مراحل اعطای تسهیلات به ۱۰۲پروژه به مبلغ ۳۱۲میلیارد تومان مورد تصویب قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان یزد صبح امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیران ادارات و روسای بانکها در محل سالن کوثر استانداری برگزار و مراحل اعطای تسهیلات به۱۰۲پروژه با اشتغال زایی بیش از۸۰۰نفر با هدف تسهیل در تولید مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

از ۱۰۲پروژه مورد تصویب قرار گرفته ۷۸پروژه مربوط به پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش با میزان اشتغال زایی ۶۹۰نفر بوده که مقرر شد ۱۶۴میلیاردتومان تسهیلات برای رفع موانع تولید این واحدهای صنعتی توسط بانکهای استان پرداخت شود.

,

همچنین ۲۴پروژه نیز مربوط به پرداخت تسهیلات از محل سرمایه ثابت و بازسازی و نوسازی واحدهای صنعتی با میزان اشتغال زایی ۱۱۷نفر بود که مصوب گردید ۱۴۷میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانکهای استان به این پروزه ها تعلق گیرد.

,

در ادامه این کارگروه سید مسعود عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استان با بیان اینکه بانکهای استان و به صورت ویژه بانکهای دولتی همکاری بسیار خوبی در زمینه پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی داشته اند اظهار داشت: بانکهای استان باید تلاش خود را برای جذب منابع جدید به عمل آورند تا بتوانیم پروژه های نیمه تمام و جدیدی که قرار است در راستای توسعه استان ایجاد شود را یاری گری نمایند.

,

عظیمی در پایان رفع موانع تولید را دراستان جز مهمترین اولویت های مدیران ارشد استان ذکر کرده و خاطرنشان کرد: در استان یزد مطابق آمارهای منتشره سه هزار و ۷۰۰ پروانه صنعتی با سرمایه گذاری اسمی ۸۰ هزار میلیارد ریال و با حدود ۱۰۰ هزار نفر اشتغال در استان وجود دارد و یزد در حالی که ۱.۱ درصد جمعیت کشور را داراست به لحاظ تولید صنعتی ۴.۴ درصد سهم این بخش را در اختیار دارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه