اخبار داغ

معاون متوسطه آموزش و پرورش البرز:

آموزش آنلاین برای دانش آموزان البرز کماکان ادامه دارد/ اخذ تعهد برای حضور اجباری در مدارس ممنوع است

آموزش آنلاین برای دانش آموزان البرز کماکان ادامه دارد/ اخذ تعهد برای حضور اجباری در مدارس ممنوع است
مهریار کرمی گفت: کلاس ها به صورت تلفیقی بوده و هر مدرسه ای بر اساس شرایط، موقعیت و آمار جمعیتی ممکن است یک الی دو درس یا یک روز در هفته، نیازمند حضور فیزیکی دانش آموزان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه ۹۴ درصد دانش آموزان البرز دوز اول، ۶۷ درصد دوز دوم و بالای ۹۵ درصد معلمان دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده اند، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: اجباری برای حضور دانش آموزان بیمار در مدارس نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مهریار کرمی افزود: کلاس ها به صورت تلفیقی بوده و هر مدرسه ای بر اساس شرایط، موقعیت و آمار جمعیتی ممکن است یک الی دو درس یا یک روز در هفته، در راستای ارتباط با آموزشگاه و ارزشیابی نیازمند حضور فیزیکی دانش آموزان باشد، اما سایر فعالیت ها در بستر فضای مجازی خواهد بود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بستر فضای مجازی تعطیل نشده و کماکان بر اساس تصمیم مدرسه و نوع درس برقرار است، اظهار داشت: فاصله گذاری اجتماعی، مساحت مختص به هر دانش آموز و تعداد آمار جمعیتی ۳ فاکتور اصلی برای بازگشایی ها بوده است.
,
 
,
کرمی تصریح کرد: بستر آموزش، حضوری اما متناسب با شرایط است، بر اساس تصمیمات شورای مدرسه، انحمن اولیا، کمیته بهداشت آموزشگاه و دستورالعمل ستاد ملی کرونا فرایند چینش و نحوه حضور دانش آموزان را مشخص می کنند، همچنین به جز افراد دارای ممنوعیت پزشکی، سایر عوامل واکسینه شده اند.
,
 
,
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: اخذ رضایت نامه از اولیا توسط آموزشگاه ها برای حضور دانش آموزان در مدرسه موضوعیت ندارد، همچنین ۴ بستر مکمل یعنی صدا و سیما، سامانه شاد کشوری، پورتال آموزش و پرورش و شاد مدرسه دانش آموزان را برای آموزش همراهی می کنند.
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه