اخبار داغ

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه:

لزوم تداوم اقامه نماز دوران جبهه در عصر حاضر/ نماز کامل، قدرت تمدن سازی می دهد

لزوم تداوم اقامه نماز دوران جبهه در عصر حاضر/ نماز کامل، قدرت تمدن سازی می دهد
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه به لزوم تداوم نماز جبهه ها در عصر کنونی اشاره کرد و گفت: امروز ما باید نمازهای دوران جبهه را که از کاملترین نمازها بودند در جامعه جریان سازی کنیم چراکه آن نمازها استحکام بخش رزمندگان اسلام در مبارزه با دشمنان بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ،سردار حسین محبی معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیش از ظهر امروز در همایش استانی نماز که با حضور فرماندهان رده های سپاه حضرت عباس(ع) در سالن ولایت اردبیل برگزار شد به تبیین اهمیت نماز کامل در جوامع اسلامی پرداخت و گفت: نماز کامل برای مومن و جامعه اسلامی قدرت آفرین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه به تبیین آثار اقامه نماز در جامعه پرداخت و گفت: نماز کامل به انسان و جامعه اسلامی قدرت نفوذ، توان اقناع سازی، توان مدیریتی،توان فرماندهی، هدایتگری، مقابله با دشمن و ایستادگی در برابر ناملایمات می دهد.

,

وی در ادامه سخنان خود به قدرت نرم اشاره کرد و گفت:قدرت نرم قدرتی است که جدای از توان و تسلیحات نظامی  دارای منابع زیادی است.

,

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه از دانش،تخصص، تجربه و اقتصاد قوی به عنوان ابزارهای قدرت نرم نام برد و گفت: مهمترین عامل قدرت در جنگ نرم، اقامه نماز کامل است.

,

سردار محبی با بیان اینکه نماز برای انسان قدرت ایجاد می کند، گفت: کسانیکه دارای قدرت هستند در صورتی توانمند خواهند شد که از قدرت نماز بهرمند شوند چراکه نماز کامل متصل به بی کران است.

,

وی به تبیین نماز کامل پرداخت و گفت: نماز کامل نمازی است که هم دارای جسم و هم روح است.

,

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شکل ظاهری نماز از جمله  حرکات، اذکار و هیئت را لازمه  نماز کامل عنوان کرد و گفت: شرط اساسی در نماز کامل علاوه بر حضور قلب، توجه و تدبر، حال خوش و احساس حضور در محضر پروردگار است.

,

وی در ادامه سخنان خود به عرصه های قدرت در جامعه اشاره کرد و گفت: نماز کامل توان تحمل مسئولیت و قدرت به سرانجام رساندن مسئولیت را به ما می دهد و انسان را آماده پذیرش برای اخذ مسئولیت های بالاتر می کند.

,

سردار محبی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تداوم نماز جبهه ها در عصر کنونی اشاره کرد  و گفت: امروز ما باید نمازهای دوران جبهه را که از کاملترین نمازها بودند در جامعه  جریان سازی کنیم چراکه آن نمازها استحکام بخش رزمندگان اسلام در مبارزه با دشمنان بودند.

,

وی افزود: نماز خالص و بی ریای دوران جبهه از قدرت معنوی بالایی برخوردار بود به طوریکه رزمندگان اسلام با کسب قدرت معنوی بالا ضمن کسب روحیه شجاعت به خطوط مقدم نیز استحکام می بخشیدند.

,
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود به عبادت ۴۰ روزه حضرت موسی(ع) نیز اشاره کرد و گفت: حضرت موسی(ع) برای دریافت کتاب آسمانی خود مامور بود ۳۰ روز به عبادت خداوند متعال بپردازد ولی حضرت موسی(ع) در این مدت نتوانست به کمال برسد به همین منظور ۱۰روز نیز به مهلت تعیین شده افزوده شد و حضرت موسی(ع) توانست در ۴۰روز با اقامه نماز و عبادت خداوند متعال شایستگی دریافت کتاب آسمانی پیدا کند.
,

وی تصریح کرد: نماز عالی ترین  شکل و جلوه ارتباط مخلوق با خالق است.

,

سردار محبی با بیان اینکه نماز به ما قدرت تمدن سازی می دهد گفت: بند مهم بیانیه گام دوم انقلاب  نیز تمدن سازی است.

,

وی گفت: لازمه تحقق اهداف گام دوم ورود به عرصه جهانی است بنابراین نماز این قدرت را به می دهد تا با کسب قدرت معنوی فراتر از منطقه به تمدن سازی جهانی دست پیدا کنیم.

,

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه در پایان سخنان خود به همایش اجلاسیه نماز اشاره کرد و گفت: برگزاری همین همایش ها در واقع مقدمه تمدن سازی است چراکه آثار تولید شده در این زمینه می تواند تاثیرگذار شود.

,

وی به عرصه های نماز اشاره کرد و گفت: نماز کامل منجر به تولید و شکل دهی هندسه نظام اسلامی می شود.

,

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه نماز به بهترین شکل ممکن در وقت مقتضی در سپاه اقامه می شود، گفت: امروز ما به دنبال اقامه نماز کامل هستیم تا به قدرت برسیم چراکه لازمه مسئولیت پذیری داشتن قدرت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه