اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

مسئولیت مشترک مردم و مسئولان حمایت از دولت آیت الله رئیسی است/ مراقب ثمره خون شهدا باشیم

مسئولیت مشترک مردم و مسئولان حمایت از دولت آیت الله رئیسی است/ مراقب ثمره خون شهدا باشیم
خسروی گفت: امروز مسئولیت مشترک من و شما حمایت از دولتی فعلی است که امید را در جامعه زنده میکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در یادوراه شهدای مسجد بلال بیرجند، اظهار کرد: هر چه خداوند در این دنیا آفریده بی مسئولیت نیست حالا من و شما یا این مسئولیت را متوجه شده یا متوجه نیستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,

وی افزود: هر چه خدا از ریز و درشت خلق کرده یک مقدار و اندازه ای دارد.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انسان یکی از مخلوقات خدا و گل سرسبد و جانشین خدا روی زمین است.

,

خسروی عنوان کرد: خدا نعمت عقل را به بشر داده و اختیار در این دنیا با بشر است خداوند راه را نشان داده میخواهد در مسیر حرکت کند میخواهد مسیر را نرفته و در چاه بیفتد، این ویژگی انسان است.

,

وی اظهار کرد: خداوند بهترین زیبایی را در میان این مخلوقات بیشمار به انسان داده و بیشترین مسئولیت به دلیل جایگاه نیز برای بشر است.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انسان دارای یک مسئولیت نیست، گفت: انسان در برابر خود و جسمش مسئول است.

,

خسروی عنوان کرد: مسئولیت ما و شما متعدد است مسئولیت فردی، سیاسی، اجتماعی و مسئولیت در مقابل خانواده دارد.

,

امروز دفاع از انقلاب اسلامی مسئولیت مهمی است

, امروز دفاع از انقلاب اسلامی مسئولیت مهمی است, امروز دفاع از انقلاب اسلامی مسئولیت مهمی است,

وی افزود: یک مسئولیت مهمی که امروز به گردن همه ما، شما و جهان اسلام است، دفاع از انقلاب اسلامی است.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهدا در راه حفاظت از اسلام و جمهوری اسلامی وظیفه خود را انجام دادند‌.

,

خسروی عنوان کرد: شهدا بهترین سرمایه زندگی یعنی جانشان را در راه انقلاب و جمهوری اسلامی فدا کردند. آنچه در سوریه، یمن و عراق توسط داعش دیده و شنیدیم همه توسط شهدا کنترل شد.

,

وی تصریح کرد: تمام اتفاقات عراق، سوریه، یمن، افغانستان و پاکستان برای رسیدن به ایران و از بین بردن جمهوری اسلامی بود اما شهدا پیش دستی کردند و سپر شدند.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به سخنی از پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: اگر یک گروهی آتش تجاوز دشمن را از مردم دفع کنند خداوند بهشت را بر آنها واجب کرده است و شهدا نیز که به وظیفه خود عمل کردند بهشت بر آنها واجب شده و ان شاءالله خداوند ما را از شفاعت آنها در قیامت و آن دنیا بهره مند کند‌.

,

خسروی با بیان اینکه در حال حاضر نوبت ما است، عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدا اقدام خوبی است که در این شرایط اقتصادی که مردم در زندگی های خود مانده اند این مراسم برگزار شود و برکاتی این یادواره ها دارد و در این مراسم ضمن عرض ارادت به خانواده های شهدا به آنها میگوییم که اگر فرزندان شما نبودند ما نبودیم.

,

شهدا الگوی جوانان هستند

, شهدا الگوی جوانان هستند, شهدا الگوی جوانان هستند,

وی با بیان اینکه جوانان ما در فضای مجازی به دنبال چه الگوهایی هستند، افزود: شهدا الگوی جوانان ما هستند.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که نقاط قوت جمهوری اسلامی را کم و نقاط ضعف جمهوری اسلامی را زیاد جلوه دهد و دل جوانی را که مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم را برعهده وی قرار داده با سیاه نمایی توخالی دشمنان ایران ناامید کند.

,

خسروی گفت: در دنیا سابقه ندارد که ۲۰۰ کشور همزمان برعلیه یک کشور باشند. امروز اگر میبینید کشوری مثل روسیه، چین و برخی از کشورهای آمریکای لاتین از ما حمایت میکنند به نفع خودشان است.

,

عضویت رسمی ایران در پیمان شانگهای بعد از ۱۹ سال

, عضویت رسمی ایران در پیمان شانگهای بعد از ۱۹ سال, عضویت رسمی ایران در پیمان شانگهای بعد از ۱۹ سال,

وی به عضویت ایران در پیمان شانگهای اشاره و تصریح کرد: ایران ۱۹ سال است پیگیر عضویت در پیمان شانگهای است اما در حال حاضر به برکت دولت آیت الله رئیسی ایران به عضویت این پیمان درآمد. دولتهای قبل نتوانستند عضو شانگهای شوند اما در این دولت ایران کشورهای عضو شانگهای استقبال کردند و دولت ایران با ریاست جمهوری آیت الله رئیسی به عضویت رسمی این پیمان درآمد و این به برکت خون شهدا و برگزاری این یادواره ها است.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۴۳ سال است همه دشمنان به دنبال حذف ثمره جمهوری اسلامی ایران هستند اما به قدرت جمهوری اسلامی روز به روز اضافه میشود.

,

خسروی افزود: الان آمریکا و اسرائیل به شیعیان امیرالمومنین (ع) در لبنان سوخت رسانی را سخت میکنند. جمهوری اسلامی کشتی های نفتکش را از ایران به لبنان میبرد و به برکت خون شهدا حزب الله چنان قدرتی پیدا کرده که رهبر حزب الله لبنان میگوید کشتی نفتی ایران به لبنان سرزمین لبنان است. چپ نگاه کنید میزنیم.

,

وی با بیان اینکه نفت یمن و ونزوئلا را ما تامین میکنیم، خاطرنشان کرد: دشمن فقط به دنبال این است نقاط ضعف را برجسته کند.

,

مسئولیت مشترک حمایت از دولت فعلی

, مسئولیت مشترک حمایت از دولت فعلی, مسئولیت مشترک حمایت از دولت فعلی,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مسئولیت مشترک من و شما حمایت از دولتی فعلی است که امید را در جامعه زنده میکند.

,

خسروی اظهار کرد: در همین خودی ها روزنامه جمهوری اسلامی با نام مقدس جمهوری اسلامی با مدیریت روحانی لباس پیغمبر (ص) به تن چنان انتقاد تنی به دولت آیت الله رئیسی میکند که یک صدمی که اینها در این سه ماه انتقاد کردند در هشت سال گذشته انتقاد نکردند.

,

وی عنوان کرد: از همین ماه یا ماه آینده دولت جمهوری اسلامی ایران باید ماهیانه ۱۳ هزار میلیارد تومان بدهی های دولت های قبل را بدهد.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بسیاری از مشکلات مردم در زمینه سوخت، نفت، گاز و عدم اجرای مصوبات مناطق سیل زده از سال گذشته به دلیل مسائل مالی است چراکه کف گیر دولت به ته دیگ خورده است‌.

,

خسروی به طرح رتبه بندی معلمان اشاره و عنوان کرد:شعار این دولت رتبه بندی معلمان است اما یک قلم میزانی که رتبه بندی معلمان را جواب دهد ۸۰ هزار میلیارد تومان هزینه دارد.

,

گشایش هایی در حال انجام است

, گشایش هایی در حال انجام است, گشایش هایی در حال انجام است,

وی گفت: با اخلاص و تلاش رئیس جمهور گشایش هایی در حال انجام است و پول هایی که سالها است عراق به دلیل دریافت محصولاتی از ما به ایران نمیدهد که یک دلیل اختیار بانک مرکزی عراق به دست آمریکایی ها است گشایشی حاصل شد و مقداری به ایران برگشت.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز بزرگترین مسئولیت ما کمک به دولت است. مراقب باشیم دشمن ما را از صحنه بیرون نکند.

,

سرعت بخشی به انتخاب استاندار

, سرعت بخشی به انتخاب استاندار, سرعت بخشی به انتخاب استاندار,

خسروی با بیان اینکه سه ماه از آغاز بکار دولت گذشته اما هنوز استاندار را انتخاب نکرده که در این خصوص تذکر داده شده، گفت: گفتم آقای رئیس جمهور به انتخاب استاندار سرعت بدهید تا مسئولان و مدیران کار خود را بدانند چراکه برخی از مدیران از زیر کار شانه خالی میکنند‌.

,

وی به اعتراض مردم اصفهان نسبت به آب زاینده رود اشاره و بیان کرد: مردم اصفهان قبل از اینکه دشمن سوء استفاده کند با تشکیل انتظامات از خود مردم با اجرای سرود جمهوری اسلامی اعتراض خود را به گوش مسئولان رساندند صدا و سیما پوشش داد و مسئولان نیز جواب دادند.

,

مراقب ثمره ۴۳ ساله انقلاب باشیم

, مراقب ثمره ۴۳ ساله انقلاب باشیم, مراقب ثمره ۴۳ ساله انقلاب باشیم,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این روزها خیلی مراقب باشیم که ثمره ۴۲ سال انقلاب اسلامی و خون شهدا را هدر ندهیم که نگرانی برای ما و شما است.

,

خسروی عنوان کرد: اولین ویژگی دولت آیت الله رئیسی به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی مدیریت میدانی و الگو گیری از شهدا است.

,

وی به گرانی های اشاره و افزود: ۱۲ آبان به رئیس جمهور گفتم بازار و گرانی ها کنترل و مدیریت شود. افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارمند به افزایش ۴۰ درصدی گرانی نمیرسد‌ و لازم است بازار کنترل شود تا کارمند و غیر کارمند بهره ببرند.

,

اقتدار دولت فعلی در سیاست خارجی

, اقتدار دولت فعلی در سیاست خارجی, اقتدار دولت فعلی در سیاست خارجی,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به سیاست خارجه دولت فعلی، گفت: آیت الله رئیسی در سیاست خارجی کار کرده و در سخنرانی سازمان ملل اولین جمله ای که گفت این بود که به آمریکا اعتمادی نیست و این خیلی جمله بزرگ و مهمی است.

,

خسروی بیان کرد: دولت آیت الله رئیسی در بحث سیاست خارجی اصرار دارد اگر قرار است مذاکره آغاز شود که ظاهرا از ۸ آذر قرار است آغاز شود، فقط برای لغو تحریم باشد و این را رئیس جمهور مطرح کرده است.

,

وی افزود: آیت الله رئیسی گفتند رهبر ایران گفتند شرط مذاکره رفع تحریم ها است و راستی آزمایی میکنیم اگر تحریم ها لغو شود مذاکره را ادامه خواهیم داد. این سیایت خارجه مقتدرانه فعلی جمهوری اسلامی است.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به اقدام نیروی دریایی سپاه برای جلوگیری از اقدام دزدی نفتکش ایرانی اشاره کرد و گفت: برخورد رئیس جمهور قبل با نیروی های مسلح را مقایسه کنید که مستقیم و غیر مستقیم به سپاه حمله میکرد اما رئیس جمهور فعلی آیت الله رئیسی چگونه برخوردی با نیروهای مسلح دارد؟ اینها همه به برکت خون شهدا است.

,

خسروی با بیان اینکه مدیریت آیت الله رئیسی قابل تقدیر است، اظهار کرد: آیت الله رئیسی برای جلوگیری از فساد روزی یک جلسه با مسئولان امنیتی و اطلاعاتی برگزار میکند.

,

امنیت داخلی به برکت خون شهدا است

, امنیت داخلی به برکت خون شهدا است, امنیت داخلی به برکت خون شهدا است,

وی به امنیت داخلی کشور اشاره کرد و گفت: امنیت داخلی ما به برکت بسیج، نیروی انتظامی، تمام قوای مسلح و خون شهدا است‌.

,

سلامت و معیشت شعار دولت آیت الله رئیسی

, سلامت و معیشت شعار دولت آیت الله رئیسی, سلامت و معیشت شعار دولت آیت الله رئیسی,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شعار آیت الله رئیسی سلامت و معیشت مردم بوده است. در بحث سلامت خوشبختانه امروز بعد از گذشت چند ماه که شمار فوتی هایی کرونایی به مرز ۵۰۰ نفر رسید دو رقمی شد و باید شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنیم.

,

خسروی به ورود ۱۰۰ میلیون دوز واکسن در این دولت اشاره کرد و افزود: دولت قبل چرا نتوانست این مقدار واکسن وارد کند و همه چی را به FATF و سایر مسائل وصل میکرد.

,

وی اظهار کرد: اگر دشمن در دوره مدیریت بعضی ها با ما وارد جنگ نظامی نشد به این دلیل بود که میدید اینها کار دشمن را بدون جنگ نظامی انجام میدهند و نارضایتی مردم را بدون جنگ نظامی به وجود آوردند.

,

مقایسه مدیریت مسئله بنزین در سالهای ۹۸ و ۱۴۰۰

, مقایسه مدیریت مسئله بنزین در سالهای ۹۸ و ۱۴۰۰, مقایسه مدیریت مسئله بنزین در سالهای ۹۸ و ۱۴۰۰,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به موضوع بنزین امسال اشاره و بیان کرد: در موضوع بنزین ۹۸ چند نفر کشته و چه مواردی از بیت المال آسیب دید؟ در موضوع بنزین امسال چه شد؟ امسال نیز شعارها علیه نظام آماده و منتظر تحریک مردم بودند اما رئیس جمهور فعلی به جلسه رسمی که میزبان گروه افغانستان بود، نرفت و در محل جایگاه های سوخت حاضر شد و طی یک هفته با همکاری همه جلوی این مسئله گرفته و حل شد.

,

خسروی عنوان کرد: از دولت محترم تقاضا میکنیم این تاخیری که در انتخاب استاندار به وجود آمده و اگر قرار است فردی عوض شود مردم را این قدر معطل نکنند زود تصمیم بگیرند تا مسیر مدیریتی استان و کشور سرعت بیشتری بگیرد، مردم دلگرم شده و هر کسی وظیفه خود را انجام دهد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر شهدا و معجزه بسیج نبود این کشور حفظ نمی‌شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه