اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان عنوان کرد:

اجرای ۱۹۷٠ عنوان برنامه با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی در مانه و سملقان

اجرای ۱۹۷٠ عنوان برنامه با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی در مانه و سملقان
وطن دوست گفت: با همت معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان و همکاری فرمانده پایگاه ها از ابتدای سال جاری تا انتهای شهریور ماه، یک هزار و 970 برنامه با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی در مانه و سملقان اجرایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وطن دوست، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان در گفت و گو با خبرنگار عصراترک از مانه و سملقان  از ارائه بیش از یک هزار و 970 عنوان  فعالیت انجام شده در نیمه نخست سال 1400 با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان خبرداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, عصراترک,

 

,

وی ادامه داد:  یکی از برنامه های جدی بسیج و سپاه در سال جاری  کمک به آسیب های اجتماعی همچون کاهش طلاق، کاهش اعتیاد،افزایش ازدواج،افزایش فرزند آوری،عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

,


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان افزود:  معاونت اجتماعی ناحیه با همکاری فرمانده پایگاه های بسیج در 6 ماهه اول در سطح پایگاه های شهرستان  مانه و سملقان به ارائه بیش از 192 کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی 95 مسابقه ی فرهنگی ورزشی و 670  تولید محتوا و 15 کار خلاقانه مبتکرانه با رویکرد کاهش اسیب های اجتماعی در محله پرداختند.  

,
,


وی در ادامه بر لزوم هم افزایی هرچه بیشتر سازمان های متولی کاهش آسیب های اجتماعی  شهرستان و استفاده حداکثری از همه امکانات برای ارتقای سلامت محله تاکید کرد. 

,
,

 

,

انتهای پیام/صدیقی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه