اخبار داغ

سرلشکر سلامی:

فاصله‌ قدرت واقعی و روانی آمریکایی‌ها بسیار زیاد است/ بسیج خنثی کننده تفکرات غربی در جامعه

فاصله‌ قدرت واقعی و روانی آمریکایی‌ها بسیار زیاد است/ بسیج خنثی کننده تفکرات غربی در جامعه
فرمانده کل سپاه گفت: فاصله‌ قدرت واقعی و روانی آمریکایی‌ها بسیار زیاد است؛ این فاصله به اندازه شکست‌هایشان در خلیج فارس تا فیلم‌های هالیوودی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار سرلشکر حسین سلامی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان حوزه های بسیج دانشجویی 210 دانشگاه برتر کشور در مشهد اظهار کرد: ایران قدرتمند اسلامی، امروزه رقیب آمریکا است و نبرد ایران با آمریکا در همه زمینه‌ها در جریان است و بسیج نقش اساسی و تعیین کننده در این نبرد و در زمینه خنثی سازی تفکرات غربی در جامعه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: بسیج تفکری است که روحیه و اندیشه انقلابی دارد و هندسه فکری انقلاب در عرض و طول سیال این حقیقت بزرگ و بدون مرز می‌ درخشد.

,

سرلشکر سلامی اظهار داشت: بسیج همانند خورشیدی بی حصار است و در افقی بی نهایت حرکت می‌کند و به همه اهل زمین نور می‌تابد و چنین تشکلی در هیچ نقطه ای از عالم وجود ندارد و تکرار ناپذیر است؛ زیرا متعلق به اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی ایران است.

,

فرمانده کل سپاه گفت: در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی ایران، شاهد تمام اتفاقات تلخ و شیرین و حماسه های مختلف بوده ایم و حماسه آفرینی‌های بسیج را نظاره کرده ایم. ما در تاریخ تاریکی متولد شدیم؛ تاریخی که گستره صدساله‌ی استعمار، باعث انجماد اندیشه و تیرگی جهالت مدرن زندگی شده بود؛ اندیشه غربی داشت تبدیل به یک مدل می‌ شد و ریشه های ایرانی و اسلامی ما را تحت تاثیر قرار می‌ داد.

,

وی گفت: جایی که تفکر راهبردی وجود داشته باشد، ملت بر سرنوشت خود حاکم است که این مسئله در زمان حکومت های طاغوت وجود نداشت و تنها سطحی که ملت حق انتخاب داشتند، سطح عملیات یعنی پایین ترین سطح تفکر بود.

,

سرلشکر سلامی ادامه داد: در زمان طاغوت کشور ما نمی‌ توانست برای خود خط‌مشی تعیین کند و مسیر حرکت کشور ما توسط قدرت‌های غربی مشخص می‌شد. که این مسئله بیانگر عدم وجود استقلال سیاسی و به تبع آن استقلال امنیتی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بود.

,

فرمانده کل سپاه گفت: انقلاب اسلامی ایران آمد تا اندیشه اسلامی را تبدیل به یک مدل اداره جامعه تبدیل کند؛ این آغازی شد تا سرزمین‌های مسلمانان تحت سیطره ایادی استکبار و استعمارگران قرار نگیرد؛ اساس جنگ غرب با انقلاب اسلامی ایران نیز همین مسئله بود تا یک مدل موفق اسلامی برای اداره کشور ایجاد نشود.

,

سردار سلامی همچنین اظهار داشت: رهبری انقلاب اسلامی ایران، بزرگترین سرمایه ما هستند و باعث سبقت ما در تقابل با قدرت‌های غربی هستند. کاری که دو پیشوای بزرگ انقلاب اسلامی انجام دادند، خارج کردن دشمن از پناهگاه امن و تشکیل جبهه‌های وسیعی در سرزمین‌های دور و نزدیک بود؛ در شرق مدیترانه، سوریه، عراق و سایر کشورهای منطقه گسترش پیدا کردیم و این موضوع باعث ساییده شدن قدرت های غربی شد.

,

وی اضافه کرد: قدرت آمریکا رو به زوال است؛ آنها در افغانستان، عراق و سایر کشورهای منطقه با دست نشانده های خود به جنگ پرداختند و در حاشیه قرار دارند و امروزه شاهد فروپاشی جوامع غربی نیز هستیم که سالانه در آمریکا حدود ۴۰ هزار جوان خودکشی می‌کنند.

,

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: حکیمانه بودن تصمیمات رهبری در خصوص گسترش قدرت دفاعی، باعث می‌شود تا دشمن نتواند صحبتی از جنگ که یک گزینه همیشگی‌اش بوده، انجام دهد.

,

به گفته سردار سلامی پیشرفت‌های فناورانه در کشور ما با رشد بسیار خوبی همراه بوده است؛ این جوانان ما هستند که امروزه در حال ساخت قدرت هستند و در عرصه‌های مختلف افتخار آفرینی می‌کنند؛ آنهایی که می‌توانند موشک‌های بالستیک و پهبادهای‌شان در حال مهندسی و معماری قدرت هستند.

,

وی افزود: خیلی ها می‌خواهند سیمای انقلاب را تیره نشان دهند و از حاکمیت طاغوت تمجید می‌کنند و پادشاهان مستبد را تطهیر می‌کنند؛ آن مهره انگلیس را که به جزیره موریس تبعیدش کردند، می‌خواهند پاک جلوه بدهند. آن پادشاهی که مشروب خانه ‌ها را بیش از مساجد و کتابخانه‌ها گسترش داد را می‌خواهند تطهیر کنند.

,

سردار سلامی گفت:دانشجویان چهره های آینده کشور و انقلاب اسلامی ایران است؛ جوانان ما، پرچمداران ایران اسلامی هستند و نمی‌گذارند نجواهای شیطانی آمریکایی‌ها اثری بر قلب مصمم‌شان بگذارد؛ بی‌رحمی‌های آمریکایی‌ها در همه جا مشهود است به ویژه آنجایی که راه دریافت دارو را برای کودکان ما که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کردند، بستند.

,

وی ادامه داد: آمریکایی ها سه خصوصیت برای جهان امروز قائل اند؛ اول اینکه عقاید مشترک میان جوانان دنیا و وفاداری‌شان به ارزش‌های غربی و آمریکایی است. دوم مصرف کننده های کالاهای یکسان و غربی و آخرهم داشتن اطلاعات یکسان است تا قدرت تحلیل نداشته باشند.

,

سردار سلامی بیان کرد: فاصله‌ی قدرت واقعی و روانی آمریکایی‌ها بسیار زیاد است؛ این فاصله به اندازه شکست‌هایشان در خلیج فارس تا فیلم‌های هالیوودی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه