اخبار داغ

گزارش تصویری:

مربیان طرح بسیج همگام با کشاورزی در بهمئی تجلیل شدند

مربیان طرح بسیج همگام با کشاورزی در بهمئی تجلیل شدند
به مناسبت هفته بسیج از مربیان طرح بسیج همگام با کشاورز ای شهرستان بهمئی تجلیل شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس به مناسبت هفته بسیج از مربیان طرح بسیج همگام با کشاورز شهرستان بهمئی تجلیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سرهنگ غلامی نژاد جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی ضمن تبریک هفته بسیج با تقدیر و تشکر از زحمات مهندسین کشاورزی و اداره جهاد کشاورزی در بحث اقدامات انجام گرفته گفت:مربیان بسیج مهندسین با ارائه رایگان خدمات آموزشی و ترویجی به روستاهای محروم و کم برخوردار را عهده دار هستند و تلاش دارند با ارائه آموزش های علمی، فاصله کمیت و کیفیت تولید محصول بین کشاورزان با سواد و پیشرو را با کشاورزانی که از سطح دانش و آگاهی کمتری برخوردارند  کمتر کنند تا در نهایت با افزایش آگاهی علمی و افزایش تولید محصول با کیفیت و افزایش سطح در آمد، سطح رفاه و برخورداری اقتصادی کشاورزان افزایش  یابد.

,

در ادامه جهانگیر آشنا مسئول کانون بسیج مهندسین و کشاورزی شهرستان بهمئی گفت: طرح بسیج همگام با کشاورز با هدف کمک به کشاورزان در راستای آموزش های علمی برای ارتقای کمیت و کیفیت محصول و افزایش در آمد آنان در حال اجراست و تاکنون ثمرات بسیار ارزشمندی برای بخش کشاورزی، دامپروری و دام و طیور  شهرستان داشته است.

,

وی ادامه داد: در این طرح مهندسین کشاورزی از مراحل ابتدایی داشت تا برداشت و حتی فروش محصول نسبت به آموزش، مشاوره و نظارت بر کمیت و کیفیت محصول، همراه کشاورزان هستند و همه این خدمات را به صورت اردوهای جهادی و برگزاری کلاسها در مساجد و پایگاههای مقاومت روستایی به صورت رایگان به روستاییان ارائه می دهند.

,

رضا راهدار بهمئی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی گفت : افزایش بهره‌وری پایدار در تولید از طریق انتقال دانش روز به کشاورزان و دسترسی به امنیت غذایی در بخش کشاورزی از اهداف اصلی این طرح است.

,

راهداربهمئی با اشاره به اینکه ضرورت و اهمیت این طرح در جهت تأمین مواد غذایی از ارکان استقلال کشور است، اضافه کرد: ارتقاء بهره‌وری و افزایش میزان تولید در واحد سطح، افزایش دانش و به کار بستن روش‌های علمی تولید محصول، استفاده از دانش بومی و محلی و بهره‌گیری از تجربیات کشاورزان از مهم‌ترین مزایای طرح بسیج همگام با کشاورز است.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: , تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

خبرنگار: ستوده
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه