اخبار داغ

مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

میقات صالحین در مصلاهای نماز جمعه استان زنجان برگزار می‌شود

میقات صالحین در مصلاهای نماز جمعه استان زنجان برگزار می‌شود
مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: حلقه‌های صالحین بسیج در برنامه‌ای تحت عنوان «میقات صالحین» به مناسبت هفته بسیج با حضور ۶ هزار نفر از بسیجیان روز جمعه (۵ آذر) در مصلاهای نماز جمعه سراسر استان حضور می‌یابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام محسن جعفری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموریت مرکز تعلیم و تربیت بسیج، تربیت آحاد بسیجیان و رشد و ارتقای آن‌ها در عرصه‌های معرفتی، بصیرتی و تربیتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی، مباحث علمی، اعتقادی، معرفتی و مسائل اخلاقی را چهارچوب فعالیت‌های شبکه تربیتی بسیج برشمرد و خاطرنشان کرد: حلقه‌های تربیتی بسیج از سال‌های گذشته تشکیل شده و رویکرد جدید این حلقه‌ها گسترش بحث تربیت و حضور پُررنگ در عرصه‌های خدمت‌رسانی به جامعه است.

,

حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به هفته مبارک بسیج و مغتنم شمردن این مناسبت پُرخیر و برکت افزود: برنامه‌هایی از قبیل مسابقات ورزشی، کتابخوانی، قرآنی، پُررنگ کردن فعالیت‌ها در فضای مجازی، حضور در مزار شهدا و خاطره‌گویی در مورد شهدا، جلسات بحث و گفتمان در مورد فلسفه تشکیل بسیج و نشست‌های سیاسی و بصیرت‌افزایی و ده‌ها عنوان برنامه دیگر به مناسبت این هفته اجرا خواهد شد.

,

مسئول مرکز تعلیم و تربیت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: مهمترین برنامه در هفته پُرافتخار بسیج، حضور حلقه‌های صالحین در مصلای نماز جمعه مرکز استان و شهرستان‌ها تحت عنوان میقات صالحین خواهد بود که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و همچنین سردار کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان و برخی دیگر از مسئولین اجرا می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه